וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר משפחת פשע בוואדי ערה חשוד בסחיטה באיומים

קובי דוד ושלומי גבאי

29.8.2012 / 10:42

החשוד, עבריין מוכר בשנות ה-30 לחייו, נעצר בעת שנהג לאחר שרשיונו נפסל. יחד עימו נעצר גם שותפו. השניים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בחשד לסחיטה באיומים והלבנת הון

עבריין בכיר באחת ממשפחות הפשע באזור ועדי ערה נעצר אתמול (שלישי), בחשד שהלבין הון וסחט באיומים מספר בני אדם. במבצע משולב של היחידה המרכזית במחוז חוף ויחידת יהלום של רשות המסים, נעצר העבריין. יחד עמו נעצר גם שותפו, המוכר למשטרה. החשודים יובאו היום לבית משפט השלום בחדרה לדיון בהארכת מעצרם.

אתמול בשעות הערב נעצר ונחקר העבריין, בשנות ה-30 לחייו, לאחר שנתפס כשהוא נוהג על אף שרשיונו נפסל. לאחר מעצרו, הוחלט לפתוח בהליכים נגדו נוכח חשדות כי היה מעורב גם בהלבנת הון ובסחיטה באיומים. החשוד ריצה בעבר מספר תקופות מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, ומהמשטרה אף נמסר כי יש לו מאסר על תנאי לתקופה של מספר חודשים.

ראשית יובא היום החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט לתעבורה, ולאחר מכן תבקש המשטרה להאריך את מעצרו גם בבית משפט השלום בחדרה בשל החשדות נגדו. גורם בכיר ביחידה המרכזית של מחוז חוף סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "נעצר עבריין בכיר המשתייך לארגון פשע מוכר בצפון. יחד עימו נעצר חשוד נוסף". לדבריו, "פרט לעבירה החמורה בה נהג בזמן שאינו מורשה לכך, ישנן ראיות נוספות כנגדו המעלות חשד לסחיטה באיומים והלבנת הון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully