וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם המצוד: שושן ברבי נתפס באזור התעשייה בנתניה

החשוד בדריסתן למוות ובהפקרתן של שלוש נשים בנתניה, נתפס בתום מצוד שנמשך כמעט 3 ימים. 50 שוטרים לכדו אותו לאחר שקפץ מהקומה ה-3 במחסן בו הסתתר. "אדם לא יכול על מערכת"

צילום: באדיבות ערוץ 10, שלומי גבאי, דניאל בוק; עריכה: מיכאל ברגמן; קריינות: אביב אברמוביץ'

תם המצוד: שושן ברבי, החשוד בדריסתן ובהפקרתן של שלוש נשים בתאונת דרכים בנתניה בסוף השבוע, נתפס הערב (שני) במחסן באזור התעשייה בנתניה בתום מרדף. בשלושת הימים האחרונים נמלט ברבי מהרשויות, על פי החשד, במטרה בין היתר גם להמתין שעקבות אלכוהול וסמים שהיו בדמו בזמן התאונה ייעלמו. בעקבות מידע מודיעיני הערב הגיע כוח גדול של 50 שוטרים למחסן ברחוב המסגר 5 באזור התעשייה. ברבי הבין שהבלשים הגיעו למקום, וכשהבחין בהם קפץ מהקומה השלישית. בעת הקפיצה נפצע בידו, והבלשים הצליחו להגיע אליו לאחר שעקבו אחר סימני הדם. במשטרה ידעו לספר כי הוא הופתע מהשוטרים, וכי יחד עמו נעצרו שני בני אדם, החשודים שסייעו לו להתחבא. הוא טרם מסר את גרסתו.

ממלא-מקום מפקד מרחב השרון במשטרה, ניצב-משנה אילן מור, הסביר במסיבת עיתונאים שקיימו במשטרה: "לפני כשעה, בתום מרדף שהחל ביום שישי לאחר התאונה בנתניה, נלכד החשוד. בימים האחרונים משטרת ישראל ומרחב שרון עסקו בפעילות אינטנסיבית, מבצעית ומודיעינית. היום בערב הסתיים המרדף. בלשי תחנת נתניה תפסו אותו ולקחו אותו לחקירה. אנחנו נמצאים בשלב ראשון של החקירה. הודענו למשפחות על תפיסת החשוד". מפקד תחנת נתניה, סגן-ניצב אילן אסור, הוסיף: "המעצר מוכיח שאף אדם לא יכול לעמוד מול מערכת". הוא ציין עוד כי ברבי יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד בדריסת הנשים ובהפקרתן, שושן ברבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה לא חסכו במאמצים כדי לאתר את ברבי, בחשש שינסה לברוח מהארץ. בין היתר, נבדקו כלי שיט, ובמעברי הגבול של ישראל הוגברה הערנות, כדי למנוע מצב שבו יימלט מהארץ בזהות בדויה.

לפני יומיים נעצר חשוד בנסיעה לצדו של ברבי ביום שישי, יוחאי גליקסמן. הערב נעצר חשוד נוסף במעורבות בתאונה, וגם הוא הובא לחקירה. המשטרה עיכבה היום לחקירה קרוב משפחה נוסף של ברבי, שנמלט מאז יום שישי. צוות של משמר הגבול הגיע למלון השרון בהרצליה, בו מתגורר קרוב המשפחה, ולקח אותו לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא. זהו קרוב משפחתו השני של ברבי שנחקר מאז התאונה. נוסף אליו, במג"ב עיכבו לחקירה גם את חברו של ברבי, וגם נגד אשתו הוצא צו מעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המצוד אחר ברבי, תושב נתניה בן 35 שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, החל מיד לאחר התאונה, כשעלה החשד כי הוא זה שנהג ברכב הפוגע ונמלט מהמקום. בין היתר, עיכבו לחקירה את אביה של אשתו של ברבי, בניסיון להתחקות אחר מקום הימצאו, והוציאו צו מעצר נגד אשתו, ניצה, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה. שני ילדיהם של השניים שוהים אצל קרוב משפחה. הערב הגיעה ניצה ברבי לצורך בדיקות לחדר המיון יולדות בבית החולים לניאדו בעיר, לאחר שחשה בתסמינים לפני לידה.

במקביל, נסגרה הבוקר הפיצוצייה הנמצאת בבעלותו של ברבי בשדרות בן צבי בנתניה - המקום בו התרחשה התאונה. אחותה של אשתו של ברבי טוענת כי החליטו לסגור את העסק עד שהשבעה על ההרוגות תסתיים. "אנחנו באמת מתנצלים, ולא היינו רוצים שאף אחד יהיה במקום הזה. אם הוא עדיין בחיים, הוא מתייסר וסובל, בין אם זה עבריין ובין אם לא".

בתאונת ה"פגע וברח" נהרגו שלוש קרובות משפחה - אלכסנדרה רובינוב, תושבת נתניה בת 67, קרובת משפחתה סבטלנה יגודייב, בת 56, ובתה שושנה, בת 25. אתמול הובאה רובינוב למנוחות בבית העלמין בעיר, והשתיים האחרון נטמנו בבית העלמין בדימונה.

עוד בנושא
גורמים בלניאדו: ”אשתו של ברבי שהתה במחלקת יולדות”
המצוד אחר הדורס מנתניה: קרוב משפחה נוסף נעצר
המצוד מתהדק: תמונתו של ברבי במעברי הגבול, בודקים ספינות
3 הולכות רגל נדרסו למוות בנתניה; מצוד אחר חשוד שנמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully