וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: גל מעצרים ברחבי הארץ של חשודים בפדופיליה

31.7.2012 / 7:00

במבצע רחב היקף שערכה המשטרה נעצרו 23 גברים, בהם אנשי כוחות הביטחון, בחשד שיצרו קשר עם שוטרת שהתחזתה לבת 12, והציעו לה לקיים יחסי מין. "זה רק קצה הקרחון"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: מור שמעוני

משטרת מחוז מרכז ערכה הלילה (שלישי) מבצע מעצרים רחב היקף, שבו נעצרו 23 גברים החשודים בביצוע עבירות פדופיליה באמצעות האינטרנט. בין העצורים: אנשי עסקים, אקדמאים, עובדי מדינה ואף אנשי כוחות הביטחון, בהם סוהר שירות בתי הסוהר. חלק מהעצורים אף קבעו מפגש לצורך קיום יחסי מין עם שוטרת שהתחזתה לילדה.

בשלושת החודשים האחרונים ביצעה יחידת ההונאה של מחוז מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, פעילות לחשיפת החשודים, באמצעות הפעלת שוטרת שהתחזתה לילדה בת 12 בצ'אטים ופורומים באינטרנט. החשודים יצרו עמה קשר למרות שידעו כי מדובר כביכול בילדה. חלקם קיימו איתה שיחות בעלות אופי מיני ואף קבעו להיפגש עמה כדי לקיים יחסי מין. לפי החשד, הם הגיעו למקום המפגש כשהם מצויידים באמצעי מניעה.

משטרת מחוז מרכז עצרה 30 חשודים בעבירות פדופיליה. דרור עינב, דרור עינב
אחד החשודים שנעצרו/דרור עינב, דרור עינב

הפרשה החלה במעצר אדם שנחשד בהפצת חומר פדופילי באינטרנט. האיש חתם על הסכם עם פרקליטות מחוז מרכז, לפיו הוא יעזור למשטרה לאתר חשודים נוספים. בעקבות ההסכם, הוא הנחה את אנשי יחידת ההונאה כיצד להיכנס לפורומים שמשמשים פדופילים ואיך הם פונים לנערים ונערות. כמו כן, הוא הסביר להם על מילות הקוד הייחודיות שבהן משתמשים גולשי הפורומים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הענקנו קדימות לפרשה הזו", אמר מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, בתדריך לפני מבצע המעצרים, "מטרות המבצע הן להרחיק את עברייני המין שעלולים לפגוע בילדים שלנו, להגביר את כושר ההרתעה של המשטרה וכן את המודעות של ההורים בסכנות הטמונות בשימוש במחשב האישי". עשרות שוטרי המחוז, שוטרי סיור ומשמר הגבול מחוז מרכז השתתפו במבצע שהתקיים ברחבי הארץ. הם פשטו על בתי החשודים והחרימו מחשבים אישיים וטלפונים ניידים לצרכי חקירה.

"ההורים צריכים לשמור על הילדים שלהם"

חוקרי הפרשה נהגו להתכתב עם החשודים באתרי הצ'אטים, ואילו השוטרת נ' שוחחה עמם בטלפון. בכמה מהמקרים היא אף התחזתה לנער כבן 13. אחת השיחות בין השוטרת לבין אחד החשודים התנהלה כך:

חשוד: "מה הענייינים?".
נערה: "בסדר מה המצב?".
חשוד: "איפה את?"
נערה: "בבית".
(בשלב זה החשוד התפשט מול מצלמת האינטרנט והציע לה לקיים יחסי מין).
נערה: "אני לא רוצה לדבר על זה, אני ביישנית".
חשוד: "אני נמצא מולך ולא מתבייש".
נערה: "אבל אני בת 13. אני מתביישת".

במהלך ההתכתבויות בין החוקרים לחשודים שלחו השוטרים תמונות ילדות של שוטר ושוטרת שהשתתפו בחקירת הפרשה. בשיחה נוספת כתב החשוד לשוטרת נ': "אני מתגעגע אלייך, אנחנו נפגשים יום ראשון מתוקה. אני אוהב אותך".

השוטרת נ' התייחסה לחלקה במבצע וסיפרה כי בשיחה הראשונה חשה זעזוע. "ידעתי שיש פדופילים, אבל לא ידעתי באיזו קלות הם פועלים. ברגע שנכנסתי לצ'אט קפצו עליי, למרות שחזרתי ואמרתי שאני בת 13 בלבד. הם התעקשו להיפגש איתי והציעו לי בתמורה מתנות וכסף. ההורים צריכים לשים לב ולשמור על הילדים שלהם".

משטרת מחוז מרכז עצרה 30 חשודים בפדופיליה. דרור עינב, דרור עינב
מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, עם השוטרת נ', שהתחזתה לילדה/דרור עינב, דרור עינב

ניצב סאו פנה להורים ואמר: "כשם שאנחנו מלווים את ילדינו כשהם חוצים את הכביש, עלינו להסביר להם על הסכנות הקיימות באינטרנט. כהורים אנחנו חוששים מהסכנות ברחוב, אך הרחוב חדר לבתים שלנו דרך המחשבים האישיים".
במחוז מרכז מאמינים כי מדובר רק בקצה הקרחון של תופעה רחבה הכוללת ביצוע עבירות מין על ידי פדופילים והובופילים (פנייה לילדים מעל גיל 12), וצפויים מעצרים נוספים בימים הקרובים.

לקריאה נוספת:
האישום נגד הסמנכ"ל: 33 עבירות מיניות ב-11 שנים
חשד: פדופיל תוקף ילדות חרדיות ברחבי ירושלים
חשד: בכיר בעולם התעופה בעל בת 11 במשך שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully