וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זועבי תוקפת: "הפיגוע בבורגס - אשמת ישראל"

לדברי זועבי, "ישראל אינה קורבן, הכיבוש גרם לפיגוע". בנוסף, התנגדה זועבי לדרישה לקיים באולימפיאדה דקת דומייה לזכר הטבח במינכן: "קודם יש להכיר גם בקורבנות הפלסטינים"

"אם לא היה כיבוש ולא היה דיכוי - הפיגוע לא היה" – כך אמרה אמש (חמישי) חברת הכנסת חנין זועבי, בהתייחסה לפיגוע שאירע בבורגס בבולגריה בשבוע שעבר, בו נהרגו שבעה ישראלים. "ישראל אינה קורבן וגם כאשר אזרחים נרצחים, המדיניות הישראלית היא האשמה", אמרה זועבי בראיון לתכנית "מדברים גורדון" במכללת גורדון בחיפה, ותהתה: "זה תחביב לרצוח אנשים?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גם אם לא היה לאירן נשק גרעיני, ישראל הייתה תוקפת". זועבי, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, ציינה חברת הכנסת כי היא מתנגדת לדרישה הישראלית לקיים דקת דומייה באולימפיאדה לזכר טבח הספורטאים הישראלים במינכן בשנת 72'. "אם ישראל הייתה אומרת שהיא מכירה בעוול שעשתה לפלסטינים, אז היה גם היגיון בתביעה מהעולם להעלות את זכר כל הצדדים", אמרה זועבי. לדבריה, "זה צבוע להזכיר כל פעם מחדש את הקורבנות של לפני 40 שנה, בזמן שאת הקורבנות של השנים האחרונות ישראל רוצה להסתיר".

לצד זאת, תקפה זועבי את מדיניות ממשלת ישראל, אשר לדבריה "רוצה לתקוף את אירן לא בגלל איום בטחוני או צבאי, אלא פוליטי". זועבי ציינה כי אין מה לחשוש מפני נשיא אירן מאחר שהוא "טיפש", וכי "גם אם לא היה לאירן נשק גרעיני, ישראל הייתה תוקפת". לסיכום, אמרה זועבי כי חששה מפני "הנשק הגרעיני שיש בידי ישראל" גדול מחששה מפני הנשק הגרעיני שמפתחת אירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully