וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נפגש עם עיתונאים מטורקיה: "לשחזר היחסים"

טל שלו

24.7.2012 / 22:37

לראשונה מאז המשט לעזה, התראיין ראש הממשלה לכלי התקשורת הטורקיים, ששלחו את נציגיהם למפגש בארץ ביוזמת משרד החוץ. נתניהו: "חידוש הקשר חשוב ליציבות באזור"

צילום: לע"מ, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (שני) בלשכתו עם משלחת של פרשנים בכירים מטורקיה שהגיעה השבוע לביקור בישראל. בראיון ראשון לכלי תקשורת טורקים מאז המשט לעזה, אמר ראש הממשלה לעיתונאים כי "ישראל וטורקיה צריכות למצוא דרכים לשחזר את היחסים שהיו להן, כי זה חשוב לכל אחת מהמדינות שלנו ובמיוחד עכשיו בזמנים אלו למען היציבות באזור". נתניהו הוסיף כי "טורקיה וישראל הן שתי מדינות חזקות ויציבות באזור לא יציב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש עם משלחת עיתונאים. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ומשלחת העיתונאים/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

בשבוע האחרון מבקרת בישראל משלחת עיתונאים בכירים מטורקיה, שנפגשה מלבד עם ראש הממשלה גם עם ושר החוץ אביגדור ליברמן, וכן סיירה באתרים שונים בארץ. אתמול פורסם בכלי התקשורת בטורקיה ראיון שהעניק ליברמן במהלך הפגישה, בו אמר כי "ישראל מוכנה לפתור כל מחלוקת שקיימת בין שתי המדינות, אך היא לא תתנצל בפני אנקרה על המשט הטורקי".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, משרד החוץ אירגן את משלחת העיתונאים הבכירים מטורקיה, הכוללת נציגים מכלי התקשורת המובילים בטורקיה, ובהם העיתונים "הורייט", "זאמאן", "מילייט" ועוד. היוזמה מהווה ניסיון להשפיע ישירות על דעת הקהל הטורקית ולצמצם את נטייתה הביקורתית כלפי ישראל, על רקע הנתק החריף בין שתי המדינות מאז אירוע המשט לעזה במאי 2010.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully