וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: חניה חינם לתושבי תל אביב-יפו בכחול-לבן

על פי ההחלטה שאישרו משרדי הממשלה הרלוונטיים, לתושבי העיר יוענק פטור מלא מתשלום עבור חניה באזורים המסומנים בכחול-לבן ברחבי העיר. חולדאי: "עושים ככל שביכולתנו להקל"

הקלה לתושבי תל אביב-יפו: בשבועות הקרובים תיכנס לתוקפה החלטה שאישרו היום (שני) משרדי הממשלה הרלוונטיים, לפיה לתושבי העיר יוענק פטור מלא מתשלום עבור חניה, באזורים המסומנים בכחול-לבן, בכל העיר. תאריך מדויק, בו תיכנס ההחלטה לתוקף, יימסר לאחר פרסומה ברשומות והחלפת התימרור ברחבי העיר.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, התייחס לאישור ואמר כי הפתרון האמיתי לבעיית החניה בעיר ממשיך להיות שימוש מוגבר בתחבורה ציבורית. "יחד עם זאת, עד שמשרד התחבורה לא יספק מענה הולם לתושבי העיר ומבקריה, בצורה של מערכת תחבורה ציבורית מטרופולינית יעילה, אנחנו בעירייה נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להקל ולסייע", הוסיף.

בנוסף על ההחלטה החדשה, מבהירים בעירייה כי אזורי החניה המועדפת לתושבי הרחוב, יישארו בתוקף ללא כל שינוי מהמצב הקיים. כך, בין השעות 17:00-09:00 (או במהלך כל שעות היממה ברחובות המוגדרים לכך) תותר חניה לתושבים בעלי תו חנייה אזורי מתאים בלבד.

בתוך כך, עיריית תל אביב החלה בחודש ינואר במספר פעולות להקלת החניה על התושבים. בשלב ראשון של התוכנית, הוכפלו מספר החניונים העיר, וגדלה ההנחה שניתנה לתושבים ב-62 חניונים עירוניים של "אחוזת החוף" מ-50% ל-75%. מטרת ההסדר החדש, אומרים בעירייה, היא להקל על תושבי העיר "הסובלים ממצוקת חניה קשה נוכח העובדה שהעיר תל אביב משמשת כמרכז עסקים ובילוי מטרופולוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully