וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המטה של מופז: "נראה שקדימה בדרך לאופוזיציה"

פנחס וולף

3.7.2012 / 19:24

ח"כ אבי דואן הגיע ל"מאהל הפראיירים", שם אמר לראשי המאבק: "בלי סנקציות על מי שלא ישרת, קדימה לא תהיה בממשלה". בכיר בקדימה: "מעריך שסיימנו את השותפות עם נתניהו"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן)

ח"כ אבי דואן (קדימה), ששימש כראש המטה של השר שאול מופז בפריימריז, הגיע הערב (שלישי) ל"מאהל הפראיירים", ואמר למובילי המאבק לשוויון בנטל, בועז נול ועידן מילר, כי "נראה שקדימה בדרך לאופוזיציה". לדבריו, "למדינת ישראל יש הזדמנות היסטורית לבצע שינוי. אם לא ניקח את ההזדמנות בשתי הידיים, מתוך הבנה עמוקה של משמעות העניין, זו תהיה בכייה לדורות. בלי סנקציות על מי שלא ישרת, קדימה לא תהיה בממשלה. אם יקרה מצב בו יחוקק חוק טל 2, וקדימה לא תפרוש מהממשלה, אשקול התפטרותי מהכנסת".

אמנם לפני דואן גם חברי כנסת אחרים, כמו שלמה מולה, רוברט טיבייב ונינו אבסדזה, דיברו בחריפות על הצורך לפרוש מהממשלה, אך כשהדברים נאמרים ממקורב של מופז, עם איום לפרוש מהכנסת, הדברים מקבלים משנה תוקף.

בנוסף, בכיר בקדימה אמר הערב לוואלה! חדשות: "אני מעריך שסיימנו את השותפות עם נתניהו". הדברים נאמרו בשל הערכה של אותו בכיר, שנתניהו לא יאמץ את המלצות ועדת פלסנר.

יחימוביץ' הגישה הצעת חוק לפיזור הכנסת

בתוך כך, יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ,' ויו"ר סיעת העבודה, יצחק הרצוג, הגישו היום הצעת חוק לפיזור הכנסת. יחימוביץ' קראה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ללכת לבחירות כדי "שהציבור יכריע בין הליכוד לעבודה". עם זאת, מדובר בהצעת חוק חסרת משמעות בשל העובדה שכבר היום קיימת הצעת חוק לפיזור הכנסת בקנה.

הצעת החוק הקיימת עברה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת, ואף אושרה בוועדת הכנסת בהכנה לקריאה שניה ושלישית. אלא, שהוגשה רוויזיה ולא התקיימה הצבעה לגביה, כך שייתכן שאם קדימה תפרוש מהממשלה בעקבות חילוקי הדעות עם נתניהו, והמערכת הפוליטית תתכוונן לבחירות, ישתמשו בהצעת החוק שנמצאת באמצע ההליכים ולא ישתמשו בהצעת החוק החדשה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully