וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה מתח גיד ברגלו במהלך משחק כדורגל

טל שלו ופנחס וולף

11.6.2012 / 16:11

במסגרת תכנית תיירות המלווה אותו בימים האחרונים, השתתף רה"מ במשחק בין בני נוער יהודים וערבים, כשהוא החליק וקרע את גיד רגלו השמאלית ובשבועות הקרובים יהיה עם גבס

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתח גיד ברגלו בצהריים (שני), במהלך משחק כדורגל של ארגון "צו פיוס" עם בני נוער בגילאי 13-14, יהודים וערבים בירושלים, שנערך כחלק מתכנית תיירות אליה מתראיין ראש הממשלה. בעת המשחק החליק נתניהו, אך החליט להמשיך לשחק ואף כבש שער. בסיומו, נסע ראש הממשלה לביתו, שם נבדק על ידי רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ', שאיבחן כי ראש הממשלה מתח את הגיד. בעקבות הפציעה התבטלה ישיבת סיעת הליכוד השבועית.

מאוחר יותר, עבר נתניהו בדיקות של אורתופד מומחה וכן בדיקת CT בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, ובסיום הבדיקות אושרה האבחנה כי הוא סובל מקרע בגיד רגלו השמאלית. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "נתניהו נבדק בבית החולים על ידי האורתופד המומחה הדר ליאון קפלן, שאישר את החשש לקרע בגיד ולכן גובסה רגלו השמאלית של נתניהו". עוד נמסר כי נתניהו שב הערב לביתו ומחר יחזור לעבוד מלשכתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתניהו נבדק בבית החולים על ידי האורתופד המומחה הדר ליאון קפלן, שאישר את החשש לקרע בגיד ולכן גובסה רגלו השמאלית של נתניהו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו מלווה בימים האחרונים על ידי פיטר גרינברג, עיתונאי אמריקאי מוכר, המגיש את תכנית התיירות הבינלאומית "The Royal Tour", בה ראשי מדינות מהווים מדריכי התיירות בארצם.

התוכנית אליה מצטלם נתניהו היא אחת מתכניות התיירות הפופולריות בארה"ב, ובעבר השתתפו בפרקים מלך ירדן עבדאללה, מלך פרו ונשיא מקסיקו. נתניהו, שפתח בסוף השבוע את הסיור בטיול אופניים בראש הנקרה, ילווה בשבוע הקרוב את גרינברג במבחר אתרי תיירות בישראל, במטרה להראות את "ישראל האחרת", כפי שהדגיש בסוף השבוע.

ראש הממשלה כבר מעד בעבר במהלך סיור בשטח, ובנובמבר 2009 במהלך ביקור בבסיס חיל הים בחיפה החליק וכמעט נפל לים מסירת ה"מורנה" של החיל. אז ביקשו מארחיו של נתניהו - הרמטכ"ל דאז רב אלוף גבי אשכנזי ומפקד חיל הים האלוף אלי מרום - להראות לו את ספינת הגומי, ובמעבר בין כלי השיט, לאחר הירידה בסולם, ראש הממשלה החליק ונתפס על-ידי המאבטח הצבאי שהוצמד לו. גם אז ארעה הנפילה לעיני המצלמות, אך נתניהו קם מיד על רגליו והמשיך בסיור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לפניות לכתבת - tal_sh@walla.net.il
לפניות לכתב - pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully