וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכפר יאסיף: צעירה בת 26 נורתה למוות

קובי מנדל

28.5.2012 / 10:11

הצעירה הועברה לבית החולים בנהריה, אך שם נקבע מותה. מחקירה ראשונית עולה כי האישה שהתה בכפר לאחר שהורחקה ממקום מגוריה באזור רמלה עקב אלימות כלפיה. היורה טרם נעצר

נסארין עלי מוסירתי, בת 26 מאזור רמלה, נורתה הבוקר (שני) למוות באחד הרחובות בכפר יאסיף שבגליל המערבי. הצעירה נפצעה תחילה באורח אנוש ופונתה על ידי אמבולנס מקומי לבית החולים לגליל המערבי בנהריה אך מתה בדרכה לבית החולים.

מוסירתי התגוררה בכפר בשנתיים האחרונות לאחר שהורחקה ממקום מגוריה באזור רמלה, עקב אלימות במשפחה כלפיה. משך שנה וחצי התגוררה בפתרון מגורים חלופי ובחצי השנה האחרונה גרה בדירה שכורה עם שני ילדיה הקטנים.

מפקד תחנת עכו, סגן ניצב ויקטור בוסקילה, מסר לוואלה! חדשות כי היא נורתה הבוקר מטווח קצר, מרחק דקות ספורות מביתה, בידי אלמוני שירה לעברה שתי יריות ונמלט. כמו כן נודע כי בעלה מרצה כעת עונש מאסר. שוטרי תחנת עכו התיבו בתחילה מחסומים באזור בניסיון ללכוד את היורה שנמלט מהזירה.

החקירה הועברה לחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף, אשר ממשיכים לאסוף ראיות מזירת הרצח ולגבות עדויות מעדי ראייה. החוקרים בודקים גם האם המעשה תועד במצלמות אבטחה באזור. עד כה טרם נעצרו חשודים במעשה.

בשבוע שעבר הודה תושב באר שבע כי רצח את אשתו וערף את ראשה. הבעל, חנוק יאסו, הוביל את החוקרים לראשה של האישה, שרה, בת ה-37, סמוך לאצטדיון הכדורגל החדש בעיר, לא הרחק מדירת השניים. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו ב-11 ימים.

על פי המשטרה, האיש היה תחת השפעת אלכוהול במשך רוב היום, הוא התקשה בשיתוף פעולה עם השוטרים ואף שכח תחילה היכן קבר את ראשה של אשתו. שלושת ילדיהם של בני הזוג, בכיתות א' ו-ב' ותינוקת, הועברו לטיפול רשויות הרווחה בעיר.

עו"ד תומר אורינוב מהסניגוריה הציבורית, המייצג את החשוד, ציין כי האיש סבל זמן רב מהצקות שונות מצד בת זוגו, וגם בערב שלפני הרצח. "כשהוא עשה את המעשה הוא היה מטושטש, והוא גם הביע על כך חרטה", ציין עו"ד אורינוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully