וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שני זרים רדפו אחר בת 19 בדרום תל אביב - ואנסו אותה

גלעד גרוסמן

24.5.2012 / 10:20

לפי כתב האישום, אזרח סודן בן 37, צעיר בן 20 מאריתראה ואדם נוסף עקבו אחר הצעירה שיצאה מפאב בדרום תל אביב. אחד מהם שדד אותה ולאחר מכן השניים האחרים תקפו אותה מינית

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב אזרח סודן בן 37 וצעיר בן 20 מאריתריאה בגין אונס של צעירה בת 19 לפני כשבוע בדרום תל אביב. על-פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ענת בן זאב מפרקליטות מחוז תל אביב, הגיעה הצעירה לפאב ברחוב סולומון בשעה 4 לפנות בוקר ולאחר ויכוח בינה לבין מכר אותו פגשה בפאב, היא עזבה את המקום. אחריה יצא גם הצעיר מאריתריאה ואדם נוסף שזהותו לא ידועה, ואליהם הצטרף גם הנאשם השני.

השלושה עקבו אחרי הצעירה וכשהיא הגיעה לסמטה, חטף האלמוני את תעודת הזהות שלה ו-600 שקלים וברח. היא התכופפה להרים את התעודה, אותה זרק הגנב, ואז לטענת הפרקליטות התנפלו עליה שני הנאשמים האחרים, גררו אותה בכוח לחניון בסמטת עכו, שם אנס אותה אחד מהם בעוד השני ניסה לבצע בה מעשה סדום.

ניידת משטרה שסיירה במקום הבחינה במתרחש והשניים נמלטו. עוד נטען כי במהלך חקירתו אמר אחד הנאשמים לשוטר: "תשחרר לי את הידיים ותראה מה אני מסוגל לעשות לך. אני זוכר את הפנים שלך טוב. אני אצא ואטפל בך. אני אגיע עד למשפחה שלך".

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נכתב כי יש חשש שאם ישוחררו, הם ינסו להימלט.

אישומים נגד צעיר אחר: "ניסה לאנוס שותפתו לדירה בתל אביב"

במקביל לפרשה, הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 22 מאריתריאה בגין ניסיון לאנוס צעירה בת 20 אותה הכיר. על פי כתב האישום, כאשר התגוררו השניים יחד בדירה בתל אביב לפני חודשיים, הוא נכנס לחדר, העיר את הצעירה והציע לה 50 שקלים עבור יחסי מין. כשביקשה ממנו לצאת מחדרה, הוא התנפל עליה, הכה אותה וניסה לאנוס אותה.

עוד עולה מכתב האישום כי היא הצליחה להימלט והוא רדף אחריה, הפיל אותה וניסה לגרור אותה חזרה לחדר. אדם אחר שהיה בדירה עצר אותו והוא נמלט. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

מחר צפויה הפרקליטות להגיש כתבי אישום גם בפרשת האונס בגן העיר בתל אביב והאונס של צעירה בת 15 בערב יום העצמאות.

עוד בנושא
חשד: צעירה בת 19 נאנסה בחניון בתל אביב
הותרו לפרסום פרטיו של החשוד באונס בגן העיר
שלושה פליטים אריתראים חשודים בשוד ובאונס ביום העצמאות

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully