וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנות מאסר לנער שהרג על רקע סכסוך משפחות

קובי מנדל

23.5.2012 / 14:07

הנער, תושב הכפר טמרה, הודה במעשה במסגרת הסדר טיעון, לאחר שתחילה הואשם ברצח. השופטים כתבו בהחלטתם: "מקרה נוסף המבטא את התופעה החמורה של 'תת תרבות הסכין'"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (רביעי) 15 שנות מאסר בפועל על נער בן 17 מטמרה שהודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בהריגה של בן 19 על רקע סכסוך משפחות בכפר. כמו כן נגזרו על הנער, שבעת ביצוע המעשה היה בן 16, שנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

בתחילה, הואשם הנער ברצח, אולם בשל קשיים ראייתיים, הוחלט להעמידו לדין באשמת הריגה. על פי ההסדר שגובש בין הצדדים, בשיתוף עם משפחת המנוח, הנאשם, שהיה תלמיד בבית ספר טכנולוגי באזור מגוריו, הודה בעובדות כתב האישום המתוקן.

השופטים, בראשות אב בית הדין השופט יוסף אלרון, ציינו בהחלטתם כי "המסכת העובדתית שבכתב האישום, יש בה כדי ללמד על המצב העגום שלו נחשף הציבור לא אחת, כאשר בהינף סכין מתקפחים חיי אדם צעיר וכי מפגש אקראי ולא מתוכנן בין הנאשם, שהיה כבן 16 בעת ביצוע העבירה, לבין המנוח, כבן 19, ב'כיכר השעון' שבכפר טמרה הסתיים בדקירתו למוות".

עוד ציינו השופטים, כי אירוע כמתואר במקרה זה, "בא למרבה הצער, לא אחת בשערי בית המשפט ומצביע על הקלות הבלתי נסבלת של השימוש בסכין ומבטא את התופעה החמורה של 'תת תרבות הסכין'".

עוד באותו הקשר:
3 תושבי נהריה מואשמים ברצח: ירו עשרות כדורים
רצחה 4 ילדיה והתאבדה: ”היא הייתה רגועה מאוד”
דוקר גדי ויכמן מואשם ברצח: ”לא היסס לפגוע”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully