וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי עמיר מתאקלם: "לומד להכיר את האינטרנט"

יהושע בריינר

15.5.2012 / 12:40

לאחר 16 שנים וחצי בכלא, אחיו של רוצח ראש הממשלה מתרגל לשינויים טכנולוגיים ושוקל להתחיל ללמוד הנדסה. חבריו מלפני המאסר ניתקו קשר, אך הוא "לא נתקל בתגובות עויינות"

חייו החדשים של חגי עמיר: את הימים הראשונים שלאחר שחרורו מהכלא בילה אחיו של רוצח ראש הממשלה, חגי עמיר, בהתנחלות בשומרון וכעת נראה כי הוא מנסה להתרגל אל החיים שמחוץ לסורגים. שבועיים לאחר שחרורו מהכלא ממשיך עמיר להתאקלם וכבר החל לתכנן את עתידו בחייו החדשים. את מרבית זמנו הוא מעביר בבית הוריו בהרצליה, שם החל להתעסק בעבודות שיפוץ ותיקון שונות בבית.

פרט לכך, מקורביו מספרים כי הוא לומד להכיר את עולם האינטרנט וגולש בעיקר באתרי חדשות. לדבריהם, עמיר גם מנסה להישאר מעודכן בעולם הטכנולוגי, שהתקדם מאוד ב-16 השנים וחצי בהם שהה בבית הסוהר, והוא החל ללמוד על העולם הסלולרי ועל הסמארטפונים, אם כי עדיין לא רכש לעצמו מכשיר.

האסיר המשוחרר חגי עמיר פגש את משפחתו. שלומי גבאי, שלומי גבאי
תיקונים בבית ותכנון טיולים, חגי עמיר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

במקביל ללימודי תורה, עמיר גם החל לחשוב על עתיד אקדמי ושוקל להתחיל בלימודי הנדסה. לדברי מקורביו, עד כה לא נתקל עמיר בתגובות עוינות מהרבים שזיהו אותו ברחוב. "הוא מקבל בעיקר תגובות כמו 'מזל טוב' ועד עכשיו לא ראינו תגובה שלילית נגדו. בכלל, הוא השתחרר לעולם שונה לחלוטין מזה שהכיר והכל חדש בישבילו", סיפר מקורבו.

"חגי מתכנן טיולים"

רוב הזמן עמיר מבלה עם משפחתו, זאת כיוון שחבריו מלפני תקופת הכליאה כבר אינם בקשר עימו. לאחרונה הגיע לירושלים ונפגש עם רעייתו של אחיו, לריסה טרימבובלר, ובנה המשותף עם אחיו יגאל. בינתיים הוא מטייל בעיקר בהרצליה, אך מתכנן טיול לאזור הצפון. "גם כשטייל בירושלים הוא התרגש מכל דבר והוא בעיקר מתעסק בבית בכלי עבודה שונים כדי להפעיל את הידיים ומתכנן טיולים. הוא רוצה להתאקלם לאט לאט והמשפחה עוטפת אותו ומנסה להחזירו לשגרת חיים רגילה".

עמיר השתחרר לאחר מאסר של 16 שנים וחצי בגין מעורבותו ברצח ראש הממשלה, יצחק רבין. עם שחרורו מהכלא סימן "וי" למצלמות של אמצעי התקשורת שהמתינו לו ואמר כי "אני לא מתחרט וגאה במה שעשיתי". עם שחרורו התעורר ויכוח ציבורי בשאלה כיצד לנהוג בעמיר, כשארגוני שמאל קראו להחרימו, שכן לא התחרט על מעשיו, ותושבים בשבי שומרון התנגדו לביקורו. זאת לעומת אחרים שאמרו כי ריצה את מלוא העונש ושילם את חובו לחברה.

לקריאה נוספת:
שבת ראשונה בחוץ: יגאל עמיר התקשר לברך
תושבים בשבי שומרון: "חגי עמיר אינו רצוי כאן"
חגי עמיר שוחרר מכלא איילון וסימן "וי" למשפחתו

לפניות לכתב: joshjosh@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully