וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קריית מלאכי: "הכל היה בהסכמה, אני חף מפשע"

שלומי גבאי

10.5.2012 / 17:16

בית המשפט דחה את ערעורו של מוטי מלכה והורה להשאירו במעצר. הוא המשיך לטעון כי אמנם קיים יחסי מין עם המתלוננת, אך הם נעשו בהסכמה: "אני לא יודע מה עומד מאחורי תלונתה"

יח"צ - חד פעמי

(שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן)

מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי החשוד בין היתר בביצוע שורת עבירות מין, הגיע היום (חמישי) לדיון בערעור על הארכת מעצרו, בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר מלכה כי "אכן קיימתי יחסי מין עם אותה בחורה, אך הכל היה בהסכמה מלאה. אינני יודע מה עומד מאחורי תלונתה, אני בטוח כי האמת תצא לאור ויוכח שאני חף מפשע". מלכה הוסיף כי "המשטרה מתייחסת אליי בסדר גמור ואני אעבור את זה".

בית המשפט דחה את בקשתו של מלכה, וקבע שישאר במעצר לעוד שבעה ימים, כפי שהורה אתמול בית משפט השלום בראשון לציון. פרקליטו, עורך הדין אבי חימי ביקר את היחס התקשורתי למרשו: "מוטי מלכה, אלוף משנה במילואים, ראש עיר מצויין שתרם רמות לציבור, היה עד לפני יומיים מבכירי בניה של האומה, ובשבריר שנייה הפך לאויב האומה, איש מסוכן שגורלו כבר נחרץ בטרם הוגש נגדו כתב אישום".

עו"ד חימי טען כי מלכה משתף פעולה עם חוקריו וכי "תשובותיו טובות וענייניות". הוא הדגיש גם כי ההאשמות יצומצמו ברגע שתתבהר התמונה. "ביום שיונח חומר החקירה על שולחן פרקליטות המדינה, יצטמצם באופן משמעותי הרעש הציבורי עם התיק. צריך להתאזר בסבלנות ולנהל חקירה הוגנת".

על פי החשד, מלכה קיים יחסי מין עם עובדת בעירייה, כאשר לטענתו המעשים נעשו בהסכמה. המשטרה חושדת שחלק מיחסי המין בוצעו בהסכמה וחלק היו אונס, כאשר בכל מקרה מדובר בניצול יחסי מרות. בנוסף, הוא חשוד שקיבל שוחד מיני בתמורה להנחות בארנונה למספר נשים וקיבל שוחד מקבלנים.

ראש עיריית קריית מלאכי מוטי מלכה חשוד באונס. טל אנגלנדר
מודה שקיים יחסי מין עם המתלוננת, אך בהסכמה. מלכה בהארכת מעצרו/טל אנגלנדר

מלכה טען בהארכת מעצרו כי הקשר שהתנהל היה בהסכמה וכי האישה "רדפה אחריו". הוא הוסיף כי הוא הפסיק מיוזמתו את הקשר, שהתנהל עד מאי 2010. סנגוריו של ראש העירייה, עורכי הדין ציון אמיר ואבי חימי, אמרו כי "היה מצידה חיזור גורלי ואובססיבי". הם הוסיפו כי "שערה משערות ראשה לא נפלה, לא היה שום ביטוי לאלימות", וכי "מדובר באדם ישר". עורכי הדין ביקשו לאסור את פרסום שמו בגלל הנזק שייגרם לו מהיותו איש ציבור, אך המשטרה, מנגד, ביקשה מבית המשפט לפרסם את השם לצורכי חקירה כדי לאפשר לעוד נשים להתלונן עליו.

גורמים במשטרה אמרו אתמול כי מלכה חשוד שעבירות כלפי נשים נוספות לאורך תקופה ארוכה. "זה רק קצה הקרחון. יש נשים נוספות שעברו את הדבר וכשיתבררו הטיעונים, תתבהר התמונה עד כמה המעשים האלה הם קשים", אמר גורם בכיר בחקירה, "יש פה דברים מזעזעים, לא תאמינו אילו דברים שמענו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully