וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד על הסכם האחדות: "פוליטיקה ישנה ומכוערת"

פנחס וולף

8.5.2012 / 7:16

הפוליטיקאי הטרי ביקר בדף הפייסבוק שלו את ההסכם שנחתם בין נתניהו ומופז: "ברית פוליטית מגעילה שתקבור תחתיה את כל משתתפיה". יחימוביץ': "קומבינה שאיש לא ישכח"

מקים מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, הגיב הבוקר (שלישי) להסכם הקואליציוני שנחתם בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר קדימה, שאול מופז, לפיו תיכנס קדימה לממשלת אחדות בראשות נתניהו, כאשר במקביל ימונה מופז למשנה לראש הממשלה. "מה שראיתם היום זו בדיוק הפוליטיקה הישנה, המסואבת והמכוערת, שהגיע הזמן להעיף מחיינו", כתב לפיד בעמוד הפייסבוק שלו.

לדבריו, מדובר ב"פוליטיקה של כסאות במקום של עקרונות, של ג'ובים במקום של טובת הציבור, של אינטרסים של הקבוצה במקום של המדינה כולה. הם חושבים שעכשיו הם ימשכו זמן ואנחנו נשכח, אבל הם טועים. הברית הפוליטית המגעילה הזו תקבור תחתיה את כל משתתפיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס שרשם לפיד בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביקורת חריפה על המהלך נשמעה גם בקרב מפלגות האופוזיציה. "מדובר בברית של פחדנים ובזיגזג המגוחך והנלעג ביותר בהיסטוריה הפוליטית של ישראל. את הקומבינה הזאת איש לא ישכח", אמרה יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ'. "יחד עם זאת, נוכח קבורתה הסופית של קדימה קיבלה מפלגת העבודה הזדמנות נדירה וחשובה להוביל את האופוזיציה, והיא תעשה זאת באנרגיות ובאמונה", הוסיפה יחימוביץ'.

"פגיעה איומה באמון הציבור בהנהגת המדינה"

חברה לסיעה, ח"כ יצחק הרצוג, הוסיף על דבריה: "אנו נוביל את האופוזיציה בכנסת להפלת ברית הפחדנים שמובילה את מדינת ישראל. נראה לציבור שיש אלטרנטיבה פוליטית ואידיאולוגית". הרצוג טען כי "המצב החדש נותן הזדמנות פז למפלגת העבודה להוביל את העם לדרך חדשה, למול הדרך הנחלולית של נתניהו ומופז".

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) תקף את ראש הממשלה וציין כי "נתניהו רקח מגה תרגיל מסריח, אולי מהמסריחים בתולדות המדינה". בדבריו ביקר הורוביץ גם את יו"ר קדימה, כשאמר כי מדובר ב"ראש אופוזיציה נואש שפשט את הרגל בכל מובן אפשרי, והמחיר הוא פגיעה איומה באמון הציבור בהנהגת המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully