וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי נפגש עם ראשי האופוזיציה לתאם מועד לבחירות

פנחס וולף

2.5.2012 / 13:21

שר הפנים פועל לקביעת מועד מוסכם לבחירות, אותו יגיש לראש הממשלה. "טובת המדינה - בחירות מוקדמות ככל שניתן", אמר בתום פגישה עם ח"כ מופז. בהמשך ייפגש גם עם יחימוביץ'

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, מקיים היום (רביעי) שורת פגישות עם ראשי מפלגות האופוזיציה, על מנת לתאם עמם מועד מוסכם לבחירות. לאחר סבב הפגישות, בכוונת ישי להעביר את המועד המוסכם לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בשעות הצהריים, סיים השר ישי פגישה עם יו"ר האופוזיציה, שאול מופז, בלשכתו בירושלים. "טובתה של המדינה היא קיום בחירות בתאריך מוקדם ככל שניתן", ציין ישי בתום פגישתו עם מופז. אחר הצהריים, תיערך פגישה בינו לבין יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', באותו נושא.

נתניהו עצמו יושב היום שבעה על אביו, אך כבר ביום ראשון הקרוב, בבוקרו יקום מהשבעה, הוא יגיע לוועידת הליכוד, שתתכנס בתל אביב, ויודיע על המועד הנבחר לבחירות. ההערכה הרווחת היא שהתאריך יהיה 4 בספטמבר. עם זאת, ייתכן שהן יתקיימו במועד אחר בסמוך.

בינתיים, המפלגות החלו כבר להתכונן לבחירות. לאחר שיאיר לפיד ערך אתמול כנס פעילים ראשון, אהוד ברק ערך הבוקר מסיבת עיתונאים, בה הכריז שבניגוד לפרסומים אודות שריון מקום עבורו בליכוד, בכוונתו לרוץ בבחירות באופן עצמאי עם מפלגת העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully