וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא השפל: פרצו בזמן הסדר וגנבו מזון לנזקקים

קובי דוד

8.4.2012 / 12:10

אלמונים ניצלו את ערב החג כדי לרוקן את תכולת משרדי עמותת "פת חנה" בעפולה, ממוצרי מזון שהיו מיועדים לסייע למשפחות קשות יום בחג השני. "כואב הלב, זה הפך לחג עצוב"

זעזוע קשה במשרדי עמותת "פת חנה" בעפולה: בערב חג הפסח, בזמן שכל עם ישראל היו מסובים וקראו את ההגדה, הגיעו אלמונים אל משרדי העמותה השוכנים בעפולה עילית, פרצו את דלת הכניסה וגנבו את תכולת המקום.

יו"ר העמותה, יוסי לוי, הגיע הבוקר (ראשון) כדי להמשיך בחלוקת המזון לנזקקים לקראת החג השני, ונדהם לגלות כי המקום נפרץ. "זה פשוט מזעזע, כואב הלב לדעת שאנשים פרצו למקום וגזלו את האוכל של אותן משפחות נזקקות אשר יישארו רעבות בערב החג השני", הוסיף.

על פי החשד, אלמונים תכננו את הפריצה לשעות בהן ישבו מרבית התושבים סביב שולחן הסדר, עת רוקנו את משרדי העמותה ממוצרי בשר, עופות ובקבוקי יין. לדברי לוי, הנזק הכספי עומד על למעלה מעשרת אלפים שקלים. "לא נותר שום דבר במקום", אמר לוי. "הם גנבו את הכל ללא רחמים, זה הפך להיות חג עצוב. אני מקבל שיחות ממשפחות הזקוקות למוצרי מזון, אך אין לי מה לתת להן".

לוי מיהר להגיש תלונה בתחנת משטרת עפולה, שפתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים. "אני רואה בחומרה את הנעשה" , ציין מפקד תחנת עפולה, סנ"צ יוסי חמו. "אנו פועלים בכל המישורים כדי לעצור את החשודים באירוע ולמצות עימם את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully