וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור היום: הנסיך הארי "הציל חיי שחקן פולו"

הנסיך זוכה למחמאות לאחר שתועד כשהוא מעניק טיפול ליריב שנפל מסוסו ואיבד את ההכרה במשחק בברזיל. "איזה ג'נטלמן", הודה הפצוע. "התעוררתי למראה עיניו הכחולות החודרות"

הצעיר הג'ינג'י השובב של בית המלוכה האנגלי, הנסיך הארי, מוכתר היום (שני) כ"גיבור" לאורכה ולרוחבה של התקשורת הבריטית, לאחר שהתברר כי העניק טיפול מסור ויעיל ליריב שנפל מהסוס ואיבד את הכרתו בעת משחק פולו, במהלך סיורו בברזיל בתחילת החודש.

המקרה המדובר התרחש ב-11 במרץ, במהלך תחרות של המשחק המסורתי והאצילי בהשתתפות שחקנים חובבנים מכל העולם, בעיר קמפינס שבה עבר הנסיך במהלך סיור בדרום אמריקה. למעשה, תמונות של הנסיך מטפל בפצוע כבר פורסמו כבר באותו היום, אולם רק היום (שני) התבררו פרטי האירוע במלואם, לאחר שהאדם שאיבד את הכרתו באירוע - איש עסקים אמריקאי ממוצא פקיסטני בשם באש קאזי - התראיין ל"וושינגטון פוסט" והודה לנסיך על העזרה.

הנסיך הארי מטפל במתמודד שאיבד את הכרתו בתחרות פולו בעיר קמפינס, ברזיל, 11 במרץ 2012. רויטרס
הנסיך מטפל באיש העסקים הפצוע - התמונה שמתנוססת היום בראש כל אתרי החדשות בבריטניה/רויטרס

זמן קצר חלף בטרם התפשט הדיווח לאתרי האינטרנט של הצהובונים הבריטים, וכמה מהם אף מיהרו להעלותו לראש עמוד הבית שלהם, כשהם מתחרים ביניהם בכותרות צעקניות. "הארי להצלה" (to the rescue), זעקה כותרת ה"דיילי מירור", ואילו ה"דיילי מייל" קבע בפסקנות בכותרתו: "הארי הגיבור מציל חיים".

במציאות, נראה כי האירוע היה כנראה מעט פחות דרמטי מזה, אולם אין גם להמעיט בתושיה שגילה הנסיך. לפי הפרטים שביררו בתקשורת הבריטית, קאשי אכן איבד את הכרתו לאחר שנחבט קשות ונפל מסוסו, והארי אכן היה הראשון שחש לעזרתו, סייע לו לשוב להכרה ופינה אותו בעצמו לעמדת הטיפול הרפואי במגרש. גורמים בצלב האדום אמרו ל"דיילי מייל" כי "בהחלט ייתכן שהוא הציל את חייו".

באש קאזי, איש עסקים אמריקאי ממוצא פקיסטני, מחבק את הנסיך הארי ומודה לו על כך שטיפל בו לאחר שנפל ואיבדת את ההכרה במהלך משחק פולו בעיר קמפינס, ברזיל, 11 במרץ 2012. רויטרס
"הוא אדם נהדר". קאזי מודה להארי על הטיפול המסור/רויטרס

לקאזי עצמו אין ספקות. "הוא היה הראשון לרדת מהסוס, ועשה את הדבר הנכון כשהפך אותי על גבי וסייע לי לשוב בהכרה", סיפר ל"וושינגטון פוסט". "הוא אדם נהדר, כזה ג'נטלמן. אני זוכר שהתעוררתי מאובדן ההכרה למראה עיניו הכחולות החודרות המתבוננות בי".

הנסיך הארי משחק פולו בתחרות בעיר קמפינס, ברזיל, 11 במרץ 2012. רויטרס
אומרים שהוא שחקן טוב. הארי במהלך המשחק/רויטרס
הנסיך הארי משחק פולו בתחרות בעיר קמפינס, ברזיל, 11 במרץ 2012. רויטרס
הנסיך הארי משחק פולו בתחרות בעיר קמפינס, ברזיל, 11 במרץ 2012/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully