וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני יהודים היכו פלסטיני ברכבת הקלה בירושלים

המשטרה חושדת כי השניים, אחד מהם קטין, היכו בקרש פלסטיני משועפאט ופצעו אותו קל. לפני שבועיים, דקר צעיר פלסטיני חיילת ברכבת והוא הואשם בניסיון רצח

שוב מקרה אלימות ברכבת הקלה - וגם הפעם, נראה שמדובר בתקיפה על רקע גזעני. המסתמן שני יהודים, אחד מהם קטין, נעצרו לפנות בוקר (שישי) בשכונת בית וגן בירושלים בחשד שתקפו צעיר ערבי כבן 20 משועפאט בקרון הרכבת הקלה בעיר. לפי החשד, הם היכו אותו בקרש וקיללו אותו. הצעיר נפצע קל ושוחרר בתום טיפול בבית החולים. שני החשודים יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט שלום בעיר. המשטרה מנסה לאתר בני אדם נוספים שלפי החשד נטלו חלק בתקיפה.

חיילת נדקרה ברכבת הקלה - החשוד נלכד. עומר מירון, עומר מירון
הדקירה ברכבת הקלה, לפני שבועיים/עומר מירון, עומר מירון

לפני שבועיים, חיילת נדקרה בעת נסיעה ברכבת הקלה. היא נפצעה באורח בינוני. כתב אישום הוגש נגד מוחמד שומאן, בן 18 מבית חנינה, בגין ניסיון רצח. על פי כתב האישום, שומאן יצא בבוקר הפיגוע מביתו לבית הספר בו הוא לומד, כשבכיסו סכין מתקפלת. כאשר הגיע לבית הספר, החליט שלא להיבחן, עזב את בית הספר ושוטט באזור העיר העתיקה.

לטענת התביעה, הדוקר "הושפע מאל-ג'זירה"

לטענת הפרקליטות, שומאן עלה לרכבת הקלה שנסעה לכיוון פסגת זאב, בתחנת שועפאט מרכז, והבחין בחיילת, יהודית אהרן. בכתב האישום נכתב כי "בשל העובדה שהנאשם צפה במהלך שלוש השנים האחרונות בדיווחי חדשות של התחנות אל-ג'זירה, אלמנאר, אלוקודס, אל-אקצא ו-CNN וחש תסכול ממצב הפלסטינים ומהבידוק הביטחוני במעבר קלנדיה, הוא החליט שעליו לעשות מעשה ולרצוח את אהרון".

כאשר הרכבת עצרה בבית חנינה, הוא קם ממושבו, התקרב אל החיילת, שלף את הסכין מכיסו ודקר אותה בחזה משמאל. אהרון ניסתה להגן על גופה, ושומאן מואשם כי דקר אותה שוב, פצע אותה ביד ובחזה ונמלט מן הרכבת בריצה. על פי כתב האישום, שומאן הגיע לביתו לבית חנינה, ולאחר מכן החליט לנסוע לרמאללה. הוא עלה על אוטובוס לכיוון רמאללה, ולאחר מספר דקות השליך את הסכין מהחלון כדי להעלימה בכדי שלא תהיה אפשרות לקשור אותו לדקירה שביצע. הוא נעצר בדרך לרמאללה.

לקריאה נוספת
הדוקר ברכבת הקלה בירושלים הואשם בניסיון רצח
החשוד בדקירה ברכבת הקלה "ביקש לנקום בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully