וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השביתה: בליכוד תומכים בעיני לראשות ההסתדרות

פנחס וולף

20.3.2012 / 23:13

שרי הליכוד הגיעו לכנס ברחובות והרעיפו את אהבתם על עופר עיני, שרץ לכהונה נוספת בארגון. שר האוצר, יובל שטייניץ, התבדח: "חברי הליכוד מחזקים אותך, ואני קצת מודאג מזה"

פעם אויב, פעם אוהב: יו"ר ההסתדרות, עופר עיני זכה הערב (שלישי) לחיבוק חם משרי ליכוד בכירים, בהם שר האוצר יובל שטייניץ, חודש בלבד אחרי השביתה הגדולה במשק. כבר לפני כמה שבועות סיכם עיני עם סיעת הליכוד בהסתדרות כי תתמוך במועמדותו, והערב נערך ברחובות כינוס של הסיעה עם בכירי הליכוד, שבאו לעיר לחזקו.

פרט לשר שטייניץ, הגיעו לאירוע גם שר התחבורה ישראל כץ, המשנה לראש הממשלה סילבן שלום, שר הרווחה והתקשורת משה כחלון, שרת התרבות והספורט לימור לבנת, שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין ויו"ר הקואליציה זאב אלקין, לצד חבר הכנסת דני דנון.

שטייניץ הרעיף בכנס מחמאות על היו"ר עיני, המתמודד לקדנציה נוספת, חודש בלבד לאחר החלטתו להשבית את המשק בדרישה משטייניץ ומראש הממשלה בנימין נתניהו לשפר את תנאיהם של עובדי הקבלן, לקראת הבחירות לראשות ההסתדרות. "חברי הליכוד שהגיעו להסתדרות מחזקים אותך, ואני קצת דואג מזה", עקץ שטייניץ. עיני השיב לו בהומור: "חכה, חכה". המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, התבדח, ואמר לעיני: "אם אביך היה רואה אותך מסביב לכל כך הרבה ליכודניקים, הוא לא היה מאמין".

שר התחבורה כץ, המכהן כיו"ר מזכירות הליכוד, הודיע בכנסת כי תנועת הליכוד תומכת בעופר עיני לתפקיד יו"ר ההסתדרות. חבר הכנסת דנון, המתמודד מול נתניהו לנשיאות ועידת הליכוד, במטרה למנוע ממנו לשריין לאהוד ברק מקום ברשימת הליכוד לכנסת, אמר לעיני: "תעביר מסר לחבר שלך, זה הישן מהעבודה (ברק - פ"ו), שאין לו מקום בליכוד, ושלא יבנה על זה - או על שריונים".

עוד בנושא הבחירות לראשות ההסתדרות:
כבל יתמודד מול עיני - פרץ יודיע על פרישתו מהמרוץ
כבל ופרץ לא אושרו להתמודד להסתדרות: "חשד לפלילים"
פרץ נגד ועדת הבחירות בהסתדרות: "איימו על תומכיי"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully