וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: רוצים לישון טוב? כדאי לעבוד ביער

ישראל פישר, סוכנויות הידיעות

23.2.2012 / 16:05

העבודה המשרדית מעייפת אותכם? כנראה שלא במקרה. מחקר שנערך בארה"ב העלה כי עובדים במקצועות עבודה מחוץ למשרד ישנים יותר בממוצע מעובדי משרד. העייפים ביותר: עובדי סיעוד

מחקר שנערך בארה"ב על ידי הרשות הלאומית לבריאות מוכיח כי דווקא מי שלוקח את העבודה הביתה – ישן טוב פחות בלילה. לפי המחקר, שבדק את משך השינה הממוצע לפי מקצועות, אם אתם רוצים לישון טוב - כדי לכם לעבוד מחוץ למשרד.

במקום הראשון ברשימת המקצועות עם הכי מעט שינה נמצאים עובדי סיעוד המטפלים בחולים בביתם. הם ישנים בממוצע 6 שעות ו-57 דקות בלילה. בהמשך רשימת העובדים חסרי המנוח ניתן למצוא עורכי דין שישנים בממוצע 7 שעות; שוטרים שישנים 7 שעות ודקה, רופאי משפחה, פרמדיקים, כלכלנים, עובדים סוציאליים, מתכנתי מחשבים ומזכירות ש-7 שעות ו-8 דקות בממוצע על לילה מאפשרות להן להמשיך לתפקד באופן מיטבי.

אבל אם אתם רוצים לישון טוב ואתם עובדים באחד המקצועות שהוזכרו למעלה, כדאי שתשקלו הסבה מקצועית לעבודה קצת פחות מלחיצה, או סתם מקצוע שעל פי הסקר העוסקים בו נהנים מזמן שינה ארוך יותר. לפי הסקר, דווקא מורים נהנים מזמן שינה ממוצע של 7 שעות ו-12 דקות – בדיוק כמו טייסים ומהנדסים. ספורטאים ועובדי בנייה ישנים בממוצע 7 שעות ו-13 דקות; ספרים מצליחים לישון 7 שעות ו-16 דקות ויערנים נהנים ממשך השינה הארוך ביותר על פי הסקר ומצליחים לישון במשך 7 שעות ו-20 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully