וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שכלא את בתו 9 שנים בקלקיליה עצור בישראל

יהושע בריינר

22.1.2012 / 11:06

מלחם חסן, החשוד כי כלא את בתו בחדר האמבטיה בביתם מאז שהייתה בת 11, נעצר ע"י המשטרה הפלסטינית, אך הוסגר לישראל בשל היותו בעל אזרחות ישראלית. האב: "היא לא התלוננה"

המשטרה הפלסטינית הסגירה הלילה (ראשון) לישראל את תושב קלקיליה החשוד כי כלא את בתו בחדר האמבטיה בביתם במשך תשע השנים האחרונות. החשוד הוסגר בשל היותו אזרח ערבי ישראלי הרשום כתושב הכפר ברא ליד כפר קאסם, אך למעשה עבר להתגורר בקלקיליה בעקבות נישואיו. החשוד, מלחם חסן בן ה-49 הוסגר על אף שביצע את העבירות בשטח הרשות. חוקרי משטרת מרחב שומרון באריאל המשיכו בחקירתו של החשוד גם הבוקר ומעצרו הוארך אתמול בארבעה ימים.

האב חשוד כי לא נתן לבתו לצאת מחדר האמבטיה בביתם במשך קרוב לעשור, מאז הייתה בת 11, והוא נתפס על ידי המשטרה הפלסטינית לאחר שקיבלו דיווח על כך. כשהגיעו השוטרים למקום הם שמעו זעקות מחדר האמבטיה ופרצו את הדלת. כשנכנסו, גילו את הצעירה הפלסטינית שסיפרה להם שהיא לא יצאה מהחדר, בו מזרן ושמיכה בלבד, משנת 2003. הצעירה שוחררה והגישה תלונה במשטרה הפלסטינית שהועברה למנהלת התיאום והקישור הישראלית בקלקיליה, מה שהביא להסגרתו של האב.

מחקירתו במשטרה הפלסטינית עולה כי חסן אינו מוכר לרשויות החוק. לדבריו, הוא מעולם לא שמע מבתו כי אי פעם פגע בה או התעלל בה. בנוסף לכך שכלא את בתו במשך כל השנים הללו, הוא חשוד גם כי נהג להתעלל ולהכות אותה. משטרת מחוז ש"י והמשטרה הפלסטינית יערכו חקירה משותפת בעניינו.

אב מקלקיליה כלא את בתו באמבטיה במשך 9 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully