וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "לבני סיימה את תפקידה כיו"ר קדימה"

פנחס וולף

18.1.2012 / 9:45

המתמודד על ראשות מפלגת קדימה התייחס לראשונה להקדמת הפריימריז במהלך הרצאה שנשא בפני תלמידים באוניברסיטת ת"א. "לקדימה נגרמו נזקים כבדים בהתנהלות חלשה ומגומגמת", אמר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ח"כ שאול מופז שהודיע כל כוונתו להתמודד על ראשות מפלגת קדימה התייחס הבוקר להקדמת הפריימריז במפלגה. בנאום מול תלמידי תיכון באוניברסיטת תל אביב אמר מופז כי "ציפי לבני סיימה את תפקידה כיו"ר קדימה. היום החל המסע להחלפת נתניהו, ראשיתו בהחזרת קדימה למקום הנכון בפוליטיקה הישראלית ומיד אחר כך החזרת ישראל למסלול הנכון, חיזוקה המוסרי, החברתי והציוני".

מופז הוסיף כי "לקדימה נגרמו נזקים כבדים בהתנהלות חלשה ומגומגמת. אני אחזיר את קדימה למקומה כאלטרנטיבה ראשית לברית הפייגלינים. אני קורא לכל הבוחרים להצטרף אלי למסע יחד נוביל את קדימה למקומה הטבעי בהנהגת המדינה למען עתידה של מדינת ישראל". מופז אמר את הדברים במהלך כנס של המרכז הישראלי להעצמת האזרח הפועל לשינוי שיטת הממשל בישראל.

ציפי לבני ושאול מופז בסוכת משפחת מופז 2009. אורי לנץ, אורי לנץ
לבני ומופז בימים טובים יותר/אורי לנץ, אורי לנץ

יו"ר המפלגה ציפי לבני הודיעה במהלך מסיבת עיתונאים על הקדמת הפריימריז במפלגה ל-27 במרץ. "יום ג' ה-27/3 שנת 2012, יתקיימו פריימריז בקדימה. ביום הזה יצאו בוחרי קדימה לבחור מחדש את יו"ר התנועה. ביום הזה בערב ידעו אזרחי ישראל מי המועמד של הרוב הציוני בישראל לראשות הממשלה, כי ישראל ואזרחיה לא יכולים להרשות לעצמם להשאיר את ממשלת נתניהו הקיצונית בשלטון. לכן, במוצאי אותו יום יוודע לא רק מי עומד בראש קדימה, אלא ייקבעו גם האם נתניהו יישאר ראש ממשלה, וזה תלוי בבחירה של חברי קדימה. רק
קדימה בראשותי תוכל להוות אלטרנטיבה לשלטון נתניהו".

לבני הוסיפה, כי "אני ערה לשינויים הפוליטיים גם מחוץ קדימה. הבחירות בישראל הם לא אופק רחוק, אלא מתחילות להתקרב וקדימה תהיה מוכנה לבחירות. ובשביל זה אני לא מוכנה לתת לאותה פוליטיקה קטנה וקטנונית להרוס את קדימה. לכן אני עושה את הפריימריז, אני מתכוונת לנצח בהם".

לבני החליטה: הפריימריז במפלגת קדימה יוקדמו


לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully