וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר הסעודי: "אמשיך לפגוע בישראל אינטרנטית"

אופיר פרימט

5.1.2012 / 18:53

ההאקר הסעודי 0xomar מצהיר בראיון שיפיץ 1.2 מיליון פרטים. "אני מחכה לראות את כוחות הביטחון הישראלים נכשלים בתפיסת האקר בן 19", הוא אומר

"אני מתכנן לשחרר עוד מידע על ישראלים, זה הדבר הראשון שהבטחתי. זה ימשיך עם פרסום מידע ושמות של חברות ישראליות המשמשות כקבלניות עבור הצבא, הבונות מתקני חסימה וציתות. אנשים אוהבים את הפרטים הללו", כך, בראיון מיוחד ל-TheMarker באמצעות המייל, אמר ההאקר הסעודי 0xomar, שפירסם לדבריו הערב את פרטי האשראי של 11 אלף ישראלים, לאחר שביום שני פירסם את פרטיהם של 15 אלף כרטיסי אשראי.

"הפריצות הן פוליטיות", הסביר את מניעיו. "ישראל כובשת את השטחים הפלסטינים וצריכה לשלם על כך, ואני יכולתי לעשות רק מתקפת סייבר. כל עוד ישראל תמשיך להרוג פלסטינים תמימים - אמשיך לפגוע בה אינטרנטית. מטרת הפריצות היא לפגוע בישראל כלכלית וחברתית על ידי יצירת כאוס ופאניקה".

"הפריצות לקחו זמן. אני כרגע שולט ביותר מ-200 שרתים בישראל, הרבה מהם של הממשלה, הרבה של קבלנים ממשלתיים ואתרי קניות, אני מחזיק במידע על יותר ממיליון ישראלים, ואדליף אותם בהדרגה".

כשנשאל אם הוא מתכוון לפרסם גם את שמותיהם של ערבים ישראלים, כתב ההאקר כי לא יירתע מכך. "ערבים לא צריכים לחיות בישראל, ישראל היא חלק מפלסטין, והם צריכים לחיות בארץ שלהם".

"יש לי בערך 1.2 מיליון פרטים"

חשוב לציין - אין ודאות כי אכן מדובר באותו האקר, אך מדפוס ההודעה שפירסם הערב, ההודעות הקודמות, ותשובותיו ל-TheMarker, נראה כי אכן מדובר באותו אדם. כשנשאל באשר לזהותו, אמר כי אין לו דרך להבטיח אותה, אך ציין: "רק תורידו את הרשימה החדשה ותגידו מה אתם חושבים עליה. מה אתם רוצים, שאשלח תמונה?".

באשר להודעת חברות האשראי כי מדובר בעשרות בודדות של כרטיסים, ציין: "הגיוני שהן יגידו את זה, אך הדלפתי הרבה יותר מכך. יש לפחות 3,000 כרטיסים עובדים של ישראכרט בקובץ בודד של 3 מגה בייט, אך הקובץ המלא שברשותי שוקל 201 מגה. יש מידע רב מאתרים רבים. זה פשוט שקר".

כשנשאל לגבי החברות הישראליות שטען שיפרסם את שמותיהן, אמר: "לא אפרסם עכשיו את השמות. אני רוצה שממשלת ישראל תחקור את זה ותגרום לחברות לעבוד. יש לי בערך 1.2 מיליון פרטים, ומיליון מתוכם עובדים בווודאות. אדליף אותם יחד עם פרטי הקבלנים".

- האם אתה מפחד מהצבא הישראלי?

"אף פעם לא. אני מחכה להם... אני לא מודאג. אני מחכה לראות את כוחות הביטחון הישראלים נכשלים בניסיון לתפוס האקר בן 19".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully