וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב בדרך לכלא: מוציאים אדם להורג, קברתם אדם חי

רמי שני

7.12.2011 / 9:06

נשיא המדינה לשעבר נשא דברים מחוץ לביתו שבקריית מלאכי, זמן קצר טרם כניסתו לכלא מעשיהו, לריצוי עונש שבע שנות המאסר שנגזרו עליו עם הרשעתו באונס ובביצוע עבירות מין נוספות

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, שי מכלוף, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הנשיא לשעבר משה קצב מתחיל לרצות היום (רביעי) את עונש שבע שנות המאסר שנגזרו עליו בגין שתי עבירות אונס ועבירות מין נוספות. בשעה 9:00 בדיוק יצא קצב מביתו בקריית מלאכי כשהוא מלווה בבני משפחה רבים. מיד לאחר מכן מסר קצב הצהרה לתקשורת בה אמר כי "היום הסתיים מאבק עקוב מדם ללא הפוגה. במשך חמש שנים וחצי, עם תסכול וזעם, עבורי ועבור כל מכריי".

בהמשך אמר הנשיא השמיני כי "כל מכריי יודעים שהאשמות אינן נכונות, כי הם מכירים אותי. ככל שנאבקתי יותר על חפותי כך הם נלחמו בי יותר במדינת ישראל. מוציאים היום אדם להורג על סמך התרשמויות, בלי עדויות בזמן אמת, בלי ראיות, במדינת ישראל מוציאים אדם להורג, לאחר שמנעו בעדי להביא ארבעה עדי הגנה בזמן אמת".

קצב הוסיף כי "היום מוציאים אדם להורג לאחר שבית המשפט המחוזי מנע ארבעה יומנים מזמן אמת מ-1998 של ארבעה אנשים שונים. לאחר שבית המשפט התנהל בדלתיים סגורות, גם אם רצו להגן על מישהו, אפשר היה לשמור על האנונימיות שלהן. מוציאים אדם להורג לא אח שלא קיבלו את עמדת פרקליט מחוז ירושלים, שחשב לסגור את התיק לפני חמש שנים".

עוד אמר הנשיא השמיני כי "האמנתי בתום לבי לפרקליטות ולמשטרה. מוציאים היום אדם להורג כי בית המשפט לא האמין ל-20 עדים והעדיף להאמין ל-20 עדים אחרים, שאף אחד מהם לא מזמן אמת. יום אחד תיחשף האמת, יבוא האמת, אינני יודע מתי. זה יהיה איתכם או בלעדיכם, זה יהיה איתי או בלעדיי. יש דבר גרוע מדי מהרשעת נשיא מדינה בפלילים, זה כאשר מדינה מכניסה לכלא סב לנכדים, נשיא מדינה, על לא עוול בכפו. אני חוזר ומצהיר בפני קבל עם ועולם וכל מכריי יודעים שזאת האמת, מעולם לא פגעתי באיש. יום אחד ייפתחו עיניכם. המצפון של מי שעשה את העוולה יתעורר. תראו שקברתם אדם חי. אם יש צדק הופע נא מיד".

פרקליטיו של הנשיא השמיני של מדינת ישראל, עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואבי לביא, אמנם הודיעו על כוונתם להגיש בקשה לדיון נוסף בבית המשפט העליון, אולם בכל מקרה קצב ייקלט בבית הסוהר כבר הבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully