וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תצביע על טרכטנברג: הוזלת הגז, פטור ממכס

אחרי אישור פרק המיסוי בדו"ח הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי, צפויה הממשלה לאשר הקלות נוספות ביוקר המחיה. על הפרק: הוזלת מחירי הגז לשימוש ביתי והגברת התחרות בשוק הדלק

הממשלה צפויה לאשר מחר שורת צעדים להפחתת יוקר המחיה ולהגברת התחרות במשק. מדובר בצעד נוסף באישור מסקנות ועדת טרכטנברג אחרי שהטבות המס שאושרו כבר בממשלה צפויות לעלות בשבועות הקרובים לקריאה שנייה ושלישית בכנסת. לפי ההחלטה שתעלה לאישור מחר בממשלה יוזלו מחירי הגז לשימוש ביתי, היקרים כיום מאלו הנמכרים לגופים מוסדיים. לצורך כך תוקם ועדה שתקדם את הנושא.

הממשלה תצביע מחר גם על ההמלצה להגביר את התחרות בשוק הדלק, על ידי הקמת 40 תחנות דלק חדשות שיימסרו למפעילים חדשים. כמו כן, תתקיים הצבעה על החזרת הפיקוח למחירי הסולר. בין שאר ההחלטות, תטיל הממשלה על ועדת המחירים לבחון את המחיר המפוקח של מוצרים בענף החלב והביצים, ואת עלויות היצור והשיווק של המוצרים, במטרה להביא להורדת מחירים בענף זה.

צעד נוסף שצפוי להיות מאושר מחר הוא פטור ממכס לרוכשים באמצעות האינטרנט בסכום של עד 1,000 שקלים. מדובר בהטבה משמעותית לרכישת מוצרים שונים לשימוש עצמי, כאשר המכס הנגבה עליהם כיום עשוי להגיע עד לעשרות אחוזים. עוד תחליט הממשלה על הגדלת מספר הגופים הפועלים בענף התחבורה הציבורית כדי להביא להורדת מחירי הנסיעה. במסגרת זו תפרסם הממשלה מכרזים שבהם ייבחנו המחיר המוצע, השירות לאזרח ועוד.

עוד בנושא:

טרכטנברג: "הדיון על תקציב הביטחון נגוע ביצרים וכבוד"
השר שטייניץ: "המאבק החשוב ביותר - למנוע אבטלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully