וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קצב עושה שבת אחרונה בבית לפני המאסר

הנשיא לשעבר, משה קצב, בילה את השבת האחרונה שלו כאדם חופשי בקריית מלאכי, בה הוא מתגורר. קצב, שהורשע בעבירות מין, צפוי להתחיל לרצות את מאסרו בן שבע השנים ביום רביעי הקרוב

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)

נשיא המדינה לשעבר משה קצב, יחל לרצות ביום רביעי הקרוב את עונש שבע שנות המאסר שנגזר עליו באגף התורני של כלא מעשיהו ברמלה. קצב יחלוק את תאו עם השר לשעבר שלמה בניזרי, שנכלא לארבע שנות מאסר בגין קבלת שוחד. הבוקר (שישי) בילה קצב את השבת האחרונה שלו כאדם חופשי בביתו שבקריית מלאכי. יצוין עם זאת, כי בתחילת השבוע נעתר בית המשפט העליון לבקשת פרקליטיו של משה קצב, ונתן להם ארכה בת 45 יום להגשת בקשה לדיון נוסף בערעורו של הנשיא לשעבר.

אחרי שבית המשפט העליון החליט לדחות את ערעורו על עונש המאסר שנגזר עליו ועל העבירות שבגינן הורשע, העניק הנשיא השמיני מספר ראיונות בהם שטח את טענותיו נגד השופטים שחרצו את דינו. בראיון לקול ישראל לפני כשבועיים אמר קצב כי בית המשפט המחוזי "הוציא אותי להורג". עוד אמר הנשיא לשעבר בראיון כי "ארור היום שנבחרתי לנשיא המדינה. אני נתון בסערת רגשות, מצבי הנפשי קשה, אך אין שום מחשבות לפגוע בעצמי, מדובר בשמועות שהפיצו חורשי רעתי".

בראיון אחר, לעיתון מעריב, הביע קצב חרטה ראשונה. לדבריו, "מעולם לא פגעתי באיש, אבל אם יש מישהי שחשה שהיא נפגעה ממני, אני מתנצל בפניה". בראיון למעריב הוסיף קצב כי "הוציאו אותי להורג, שפכו את דמי, אבל אני מתכוון להילחם על חפותי עד טיפת דמי האחרונה. עד כמה שיהיה לי כוח". על ההחלטות שקיבלו השופטים אמר קצב כי "אני שלם עם ההחלטה שקיבלתי בעניין אי קבלת עסקת הטיעון. לא יכולתי לחיות עם הידיעה שאצטרך להודות בעבירה שלא ביצעתי. אני מכבד את בית המשפט, אבל הוא טעה. כששמעתי את פסק הדין, הרגשתי שהעולם נחרב, שהשקר ניצח".

עוד בנושא:
לא נסוג: משה קצב מבקש מהעליון דיון מורחב בעניינו
סופית: משה קצב ירצה את עונשו בכלא מעשיהו
גזר הדין של קצב - שבע שנות מאסר בפועל

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully