וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בכפר סבא: צעיר נהרג וחברו נפצע קשה

2.12.2011 / 5:15

חקירה ראשונית מעלה כי צעירים, שהתבקשו על ידי שוטרים לעצור לבדיקה, לא נעתרו לבקשתם וניסו להימלט מהמקום תוך שהם חוצים צמתים באור אדום. מותו של הנוסע נקבע במקום, הנהג נפצע קשה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

עדן מוסאי, צעיר בן 19 מכפר סבא, נהרג הלילה (שישי) וחברו נפצע באורח קשה בתאונת דרכים, לאחר שסירבו להיענות לשוטרים שסימנו להם לעצור בצד בכביש תל אביב חיפה הישן, סמוך לעיר כפר סבא. במהלך מנוסתם מהשוטרים התנגש הרכב בעמוד ברחוב בן יהודה בכפר סבא. כתוצאה מכך נהרג מוסאי וחברו פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון עם פגיעה רב מערכתית, כך נמסר ממד"א. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף רעננה צפון. שלומי גבאי
כתוצאה מהפגיעה נלכדו שני הצעירים בתוך הרכב וחולצו על ידי צוות מכבי אש. הרכב שהיה מעורב בתאונה, הלילה/שלומי גבאי

הנהג נמלט מהשוטרים

במהלך הלילה התקיימה במרחב שרון פעילות לאיתור נהגים הנוסעים בשכרות. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי במהלך הפעילות, הבחין צוות של מתנדבים בתחנת המשטרה בכפר סבא ברכב משתולל שנסע בפראות ביציאה מהמושב בצרה. נהג הרכב, שביקש לפנות לכביש 4 נעצר בפתאומיות לאחר שרכב נוסף נעצר לפניו ומנע את המשך נסיעתו. אז ניגשו אליו השוטרים וביקשו מנהג הרכב לעצור בצד הדרך לצורך בדיקה.

מסיבה שטרם הובהרה החל נהג הרכב בנסיעה מהירה כשהוא מנסה להימלט מהשוטרים שדלקו אחריו. במחלף רעננה-צפון, פנה נהג הרכב לכיוון העיר כפר סבא, תוך שהוא חוצה צמתים באור אדום. עוד עולה מהחקירה כי בצומת הרחובות בן יהודה והפועל, המשיך הנהג לנסוע באור אדום, פגע ברכב שחצה את הצומת והתנגש בעוצמה בעמוד.

כתוצאה מהפגיעה נלכדו שני הצעירים בתוך הרכב וחולצו על ידי צוות מכבי אש. מותו של הנוסע, עדן מוסאי, נקבע במקום על ידי פרמדיקים של מד"א ואילו הנהג נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים בילינסון. מפקד המרחב הורה לפתוח בחקירה, במהלכה ייבדקו נסיבות האירוע, כמו גם תפקודם המבצעי של השוטרים.

עוד בנושא
טרגדיה בחדרה: ילד בן 9 נדרס למוות לעיני אמו
בן 86 נפצע קשה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים
שני הרוגים בדריסה בגבעתיים והתנגשות בעציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully