וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן שוב הותקף מילולית בחברון: "פטר את שי ניצן"

יהושע בריינר

19.11.2011 / 21:05

מחדל אבטחה? מתנחלות הגיעו לחדרו של שר המשפטים יעקב נאמן שהתארח באכסניה בעיר. לאחר שקראו לו לפטר את המשנה לפרקליט המדינה שי ניצן ולשחרר אסירים יהודים, הגיעו מאבטחיו והן פונו

מתנחלות הגיעו במהלך היום (שבת) אל חדרו של שר המשפטים יעקב נאמן, אשר התארח בחברון, על מנת למחות בפניו על התנהלותו. הנערות קראו לו לפטר את המשנה לפרקליט המדינה, שי ניצן, בטענה כי הוא מתנכל להתיישבות ביהודה ושומרון.

מי שפתחה את דלת חדרו של נאמן הייתה אשתו, שהבהירה לאורחות הלא צפויות כי השר ישן, אך הנערות לא התרצו והביעו את דעתן בעניין שי ניצן ואף קראו לשחרור האסירים הביטחוניים היהודים. רק לאחר מכן הגיעו מאבטחיו של שר המשפטים, ששהו בסמוך, והרחיקו את הנערות. מלשכתו של השר נאמן סירבו להתייחס לדברים.

התקרית אירעה היום במהלך שבת "חיי שרה", במסגרתה התארחו אלפי ישראלים בבתים ביישוב היהודי בחברון וכן בקרית ארבע. במהלך שבת זו קוראים בבתי הכנסת את פרשת השבוע המציינת את רכישת מערת המכפלה על ידי אברהם אבינו. בין המשתתפים בתפילה נכח גם נאמן שאף עלה לתורה, אך לא זכה לקבלת פנים חמימה מכלל הנוכחים באירוע. לטענת המתנחלים, כללה הקבוצה שהגיעה אל חדרו של שר המשפטים שש נערות, אולם מנגד טענו גורמים אחרים המצויים בפרטי המקרה כי מדובר בשתיים בלבד.

אין זו הפעם הראשונה שבה מותקף מילולית השר נאמן על ידי פעילי ימין, בגין מדיניות שנקט במסגרת תפקידו. בחודש יוני האחרון, בעת מחאת פעילי ימין על מעצר הרב דב ליאור, שנחשד בהסתה בעקבות תמיכתו בספר "תורת המלך", הותקף שר המשפטים כאשר התפלל במערת המכפלה בחברון. פעילים שזיהו את השר, התגודדו מסביבו וצעקו לעברו: "פגעת בכבוד התורה, פגעת ברב ליאור". גם פעיל הימין איתמר בן גביר, שהגיע למקום בתום התפילה, תקף את השר נאמן מילולית וצעק לעברו: "ילדות בנות 12 נעצרות לימים רבים, בזמן שהפרקליטות ושי ניצן סוגרים תיקים נגד דנה אולמרט שהפגינה נגד הרמטכ"ל וסטודנטים שחסמו כבישים".

לפני תשעה חודשים אירעה במערת המכפלה תקרית דומה. השר נאמן שהגיע גם אז לתפילה במקום הותקף בצעקות. המתפללים קראו לעבר השר: "עד מתי תתחנף לשי ניצן? כל המחניף לרשע - סופו נופל בידו. במקום שהשר ייתן הוראות לפקיד, הפקיד הפך לבוס".

עוד בנושא:
השר נאמן הותקף מילולית בחברון: "ביזית את התורה"
נאמן על מתקפת הימין נגדו: "נפעל ללא משוא פנים"
הפרקליטים לשר המשפטים: "גנה המתקפה על שי ניצן"


לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully