וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב התנכלות ל"שלום עכשיו": מגן דוד רוסס על דלת

יהושע בריינר

4.11.2011 / 12:20

שכנים למשרדי התנועה, הבחינו באלמוני בעל חזות דתית שריסס את הכתובת ונמלט. מזכ"ל התנועה אופנהיימר: "בשטח מסתובבים מאות פעילי ימין שנוהגים באלימות"

כחודשיים לאחר שאלמונים ריססו את הכתובות "מגרון לנצח", "שלום עכשיו-הסוף קרב!" ו-ד.ב – דיכוי בוגדים" מחוץ לביתה של פעילה בכירה בתנועת "שלום עכשיו", הגיע אמש (חמישי) אלמוני למשרדי התנועה בירושלים וריסס מגן דוד על דלת הכניסה למקום.

המתקפה על תנועת שלום עכשיו - כתבות אחרונות:

"תג מחיר" נגד בכירה בשלום עכשיו: "הסוף קרב!"
פעילת שלום עכשיו שהותקפה: "אמשיך בעבודתי"
קמפיין החרם: תלונה פלילית הוגשה נגד שלום עכשיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלמוני וידא שאכן מדובר במשרדי התנועה. הכתובות שהתגלתה על דלת המשרד, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שדיירים בבניין הבחינו באלמוני והזעיקו את המשטרה, החשוד בריסוס הכתובת נמלט מהמקום. דיירי הבניין טענו כי האיש שריסס את הכתובת היה בעל חזות דתית, חבש כיפה וציצית וכן כפפות. כמו כן טענו הדיירים כי האלמוני צלצל באינטרקום ווידא עם אחד השכנים שאכן מדובר במשרדי התנועה. מזכ"ל התנועה, יריב אופנהיימר מסר בתגובה כי "ערב יום השנה לרצח רבין, פועלים בשטח מאות פעילי ימין שנוהגים באלימות וייתכן כי הרוצח הבא נמצא ביניהם".

הכתובות שרוססו לפני כחודשיים סמוך לביתה של הפעילה הבכירה בתנועה, התגלו בחדר המדרגות בבניין שבו היא מתגוררת בשכונת קטמון בירושלים. אז חשדו במשטרה כי מדובר בפעולה בעקבות הרס שלושה מבנים בלתי-חוקיים במאחז מגרון בחודש ספטמבר. לאחר המקרה אמרה הפעילה כי "אינני חוששת לחיי ואמשיך בפעילותי בשטחי הגדה המערבית ובשלום עכשיו".

הפעילה הבכירה בתנועה הוסיפה כי "הם מבצעים את אותן הפעולות גם לקצינים בכירים בצה"ל ואני בטוחה שהמשטרה תפעל לאיתור מבצעי הפעולה. לצערנו הרב, פלסטינים רבים נתקלים במה שאני נתקלתי הלילה אך הדבר לא מרתיע אותי ואת חבריי ואמשיך בפעילותי כרגיל ללא חשש".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully