וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מוטי אלון: "לא ביצעתי מעשה מיני בתלמידיי"

קובי דוד

3.11.2011 / 17:01

הרב אלון התייחס לראשונה לכתב האישום שהוגש נגדו בגין ביצוע מעשים מגונים בקטינים וטען כי "כל שעשיתי היה מתוך כוונה טהורה לעזור. אם פגעתי במישהו - אני מצטער"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

הרב מרדכי (מוטי) אלון התייחס הערב (חמישי) לראשונה לכתב האישום שהוגש נגדו אתמול בגין ביצוע מעשים מגונים בקטינים. בתום תפילת מנחה שערך בבית מדרש במושבה מגדל, אמר הרב אלון כי "אתמול פורסם כתב אישום המתאר מעשים שנעשו לכאורה בשני נערים", פתח הרב, "בטרם אתייחס לדברים, אומר מראש שאין לי ספק שבמהלך קשרים ושיחות עם כל כך הרבה אנשים במשך כל כך הרבה זמן אפשר, וודאי, ואי אפשר אחרת, שנגרמה אי נוחות או אי הבנה או פרשנות שגויה או מבוכה למעשיי. אם אי מישהו חש כך - אני מנצל את ההזדמנות הזאת שוב להתנצל על כך מעומק לבי".

בבית המדרש "בראשית" התקבצו כ-80 מתלמידיו שקיבלו את הרב בשירה רמה. הרב אלון הסביר ואמר: "בכל שנותיי לא עשיתי חלילה שום מעשה, ולא במלל, בכוונה מינית כלפי מי מתלמידיי. כל ניסיון נואל לטעון כאילו הודיתי במעשים כאלה הוא שקר גס ומתועב". לדבריו, "אלוקים עדי שכל שעשיתי היה מתוך כוונה טהורה לעזור. אם פגעתי במישהו בבלי דעת, ביודעין ובלא יודעין, ואולי אף מטעות בשיקול הדעת, אני שב ומבקש סליחה ומחילה".

הרב אלון תהה מדוע אחד המתלוננים נגדו נזכר להגיש את התלונה באיחור של חמש שנים. "ג', בחור יקר, שאני זוכר אותו מעט מאד מפני שלא למד אצלי מעולם, הגיע אליי, על פי דבריו, מתוך מצוקה אישית ומשפחתית קשה על מנת לקבל עזרה וחיזוק במצבו האישי. מאז ועד לפיצוץ התקשורתי עברו חמש שנים. מה מביא פתאום את ג', בעקבות פיצוץ תקשורתי, למשטרה? מה מביא את ג' אחרי חמש שנים למשטרה, כדי להתלונן על מעשה מגונה בכח?"

מהפרקליטות נמסר בתגובה לדבריו של הרב כי "אין אמת בטענה כי הפרקליטות היא שפנתה לבא כוחו או יזמה מגע עמו בפרשה זו. יתר הדברים שאמר יתבררו בבית המשפט". לוואלה! חדשות נודע כי הרב אלון הוא זה שפנה אל הפרקליטות בניסיון לגבש הסדר טיעון. בין הצדדים הוחלפו מספר טיוטות לכתב אישום, אשר לא כללו את כל האישומים המופיעים בכתב האישום הסופי, ולא תוארו בהם המגעים הפיזיים הבוטים יותר המתוארים בכתב האישום הזה. הפרקליטות אולם דרשה שאלון יודה בביצוע מעשים מגונים, גם אם ברף הנמוך, והסכימה לא לבקש עונש מאסר בפועל, אולם אלון, שהיה מוכן להודות במגעים מסוימים, סירב להודות שמאחורי הדברים הייתה כוונה מינית כלשהי. הוא דחה לבסוף את הסדר הטיעון.

כתב האישום נגד אלון הוגש אתמול לבית משפט השלום בירושלים. אלון הואשם שביצע מעשים מגונים בשני קטינים, שאחד מהם היה תלמידו, בעת ששימש כראש ישיבת "הכותל" שבעיר העתיקה בירושלים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, בסוף שנת 2002 הגיע נער בן 17 לישיבת "הכותל". "כמו רבים מתלמידיו, ראה גם הנער בנאשם מושא להערצה", נכתב בכתב האישום. כחודש לאחר שהנער החל ללמוד בישיבה, נהרג אדם אותו הכירו הנער ואלון. בערב שבו נהרג אותו אדם הועבר לנער פתק, שהנחה אותו להגיע לרב אלון לאחר תפילת ערבית.

לטענת הפרקליטות, אלון הוביל את הנער לחדרו האישי בישיבה, ושם "במה שנראה היה כביטוי להשתתפותו של הנאשם בצערו" של הנער, הוא חיבק אותו ממושכות וליטף אותו. לאחר מכן התיישב אלון צמוד לנער על ספה שהיתה בחדר, והניח את ראשו של הנער על כתפו, חיבק אותו ומדי פעם נישק את הנער בצוואר ובעורף. בכתב האישום נטען עוד, כי לאחר מכן אלון הציע לנער לישון בביתו, ושם שוב חיבק אותו ונישק אותו, ואף הורה לנער לנשק אותו חזרה.

עוד בנושא כתב האישום נגד הרב מוטי אלון:
הרב מוטי אלון הואשם בביצוע מעשים מגונים בקטינים
הפרקליטות: להעמיד לדין את הרב מוטי אלון
פורום תקנה חשף: העדויות נגד הרב אלון

(בהכנת הידיעה השתתף גם גלעד גרוסמן)

לפניות לכתב: davidkobi@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully