וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגין תוקף: "ההדלפות על אירן - מסע הפקרות"

השר בני בגין מתח ביקורת על הדיון הגלוי שהתנהל לאחרונה בנושא תקיפה אפשרית באירן. "מדובר במעשה נבלה", אמר. לפי ההערכות, ראש הממשלה נתניהו ינסה לגייס רוב בשמינייה לתקיפה

השר בני בגין מתח הבוקר (רביעי) ביקורת נוקבת על הדיון הפומבי שנוצר לאחרונה בנושא תקיפה ישראלית אפשרית באירן. "מעולם לא הייתה התפרקות מאחריות ומסע של הפקרות כמו בימים אלה", טען הבוקר השר בגין בראיון לתוכנית "בוקר טוב ישראל" גלי צה"ל.

"אני מבקש להזכיר שעובדי מדינה התחייבו לנצור את סודות המדינה ללא הגבלת זמן, גם אחרי שעזבו את תפקידם", הוסיף בגין, ככל הנראה בהתייחסות להתבטאויותיו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, שאמר כי "תקיפה באירן היא רעיון מטופש".

האם ישראל צריכה לתקוף באירן? הצביעו בפייסבוק

עוד באותו נושא
ברק במסר לאירן? "נגן על האינטרסים גם לבדנו"
דו"ח בבריטניה: ישראל משפרת יכולתה הגרעינית
עמוס גלעד: הנחישות הגרעינית של אירן - איום כבד ביותר
מאיר דגן: "תקיפה ישראלית באירן? רעיון מטופש"

למרות הדיווחים הרבים בימים האחרונים, יצויין כי טרם התקיים דיון של שרי השמינייה בנושא. על פי ההערכות, עוד לפני שהחלטה על תקיפה באירן תובא לאישור שרי השמינייה ינסה נתניהו להסיר את התנגדותם העקרונית של שרי השמינייה שהתנגדו בעבר לתקיפה בהם משה (בוגי) יעלון, בני בגין, דן מרידור ואלי ישי.

"כפי שאמר חברי, דן מרידור, שחרור האמירות האלה לתקשורת מחווירים לעומת המעשים של ענת קם, בגינם נשלחה ל-4.5 שנות מאסר", אמר בגין. לדבריו, "צריך לראות במלוא החומרה את המעשים הללו, שמביאים לדיון תקשורתי שמהווה חבלה אמיתית ביכולת הממשלה לקבל החלטות. אני חושש שההפקרות שאנו עדים לה בימים אלה עלולה להוביל להפקרות דומה גם בדיוני ממשלה. מדובר במסע יזום ומתוזמר של עובדי מדינה, ובהמשך גם של עיתונאים. מדובר במעשה נבלה". בגין המשיך והאשים את המדליפים בהיעדר מצפון: "מדובר בדבר שנובע משגעון גדלות, חוסר מצפון או צירוף של שניהם. כל אדם שחרד באמת לשלום המדינה, שהוא פטריוט אמיתי, צריך להוקיע את ההפקרות הנוראה הזו. זה פשוט מגעיל".

גם גורמים בכירים בירושלים הביעו בימים האחרונים ביקורת חריפה על התבטאויות של שרים שונים בעניין הגרעין האירני. "הדיון הציבורי פגע בהרתעה ובסודיות ולא ייתכן שפעולה צבאית נידונה בהרחבה בציבור".

בהכנת הידיעה השתתפה טל שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully