וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: מוכן להכריז בכנסת על סיום הסכסוך

יו"ר הרשות הפלסטינית אמר בראיון לערוץ 2 כי הסכסוך עם ישראל יסתיים לאחר שייפתרו שש בעיות היסוד וישוחררו כל האסירים הפלסטינים. לדבריו, "נתניהו קשה ומוכן לדבר רק על ביטחון"

"בסופו של דבר אנחנו מחויבים למשא ומתן מול ישראל", כך אמר אמש (שישי) יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בראיון לערוץ 2. אבו מאזן הדגיש במהלך הריאיון כי הפלסטינים לא מתכוונים לחזור לדרך המאבק האלים. "אנחנו חייבים לשאת ולתת עם הישראלים. אני מוכן, אחרי שנפתור את שש בעיות היסוד ונשחרר את 8,000 האסירים הפלסטינים, להכריז על סיום הסכסוך", אמר אבו מאזן והדגיש "אני מוכן לבוא גם לכנסת כדי להגיד את זה. אני מוכן להיפגש עם כל ישראלי שירצה להיפגש איתי".

הכרזת מדינה פלסטינית - כותרות אחרונות:
סער לאונסק”ו: לא מתפקידכם להקים מדינות חדשות
ליברמן יבקש מבוסניה להימנע מתמיכה בפלסטין באו”ם
ישראל לאו”ם: מי שתתמוך במדינה פלסטינית תשא באחריות

עוד התייחס אבו מאזן למשא ומתן אותו ניהל מול ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, והסכים כי בתקופה זו הגיעו שני הצדדים, ישראל והפלסטינים, לנקודה הכי קרובה להסכם מאז ומעולם. "זו הייתה הזדמנות טובה ושנינו פספסנו אותה. אם אולמרט היה נשאר עוד חודשיים-שלושה היינו מגיעים להסכם", הודה אבו מאזן. יו"ר הרשות הפלסטינית התייחס לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר כי "בסופו של דבר, הוא הפרטנר שלנו, הוא זה שהישראלים בחרו. אבל קשה אתו, הוא מוכן לדבר רק על ביטחון".

אבו מאזן הגיב להאשמות ישראל כי הפנייה הפלסטינית לאו"ם בבקשה להכרה במדינה היא צעד חד צדדי. "למה רק הקמת מדינה פלסטינית היא צעד חד צדדי? אנחנו פונים ל-192 מדינות האו"ם, למה זה חד צדדי?", תהה אבו מאזן, "ומאיפה קיבלה ישראל את ההכרה בה? גם מהאו"ם". עוד הפנה אבו מאזן את תשומת הלב לבנייה בהתנחלויות וטען כי גם בנייה זו מהווה צעד חד צדדי.

עדכון ראשון: 21:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully