וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס לוקה בשכלה שנדבקה באיידס - ונשלח למאסר כבד

גלעד גרוסמן

25.10.2011 / 11:00

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה גזר מאסר של 12 שנים ושמונה חודשים על מאיר אבוהי, עובד בהוסטל במרכז שהורשע באונס של מטופלת. ייתכן שהחוסה נדבקה ממנו באיידס. "העבירה מזוויעה"

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה גזר הבוקר (שלישי) מאסר של 12 שנים ושמונה חודשים על מאיר אבוהי, מטפל סיעודי בהוסטל במרכז הארץ, שהורשע באונס של חוסה לוקה בשכלה כבת 18, שאף נדבקה באיידס, ככל הנראה ממנו. כמו כן הורשע אבוהי בביצוע מעשים מגונים במטפלת אחרת במוסד.

לפי כתב האישום שהוגש נגד אבוהי, בשנים 2002-2004 הוא עבד כמטפל סיעודי במוסד. במהלך אותה תקופה, במועד שאינו ידוע, ניגשה אליו אחת החוסות, כבת 18, ומשכה בבגדיו מספר פעמים. הוא כעס עליה, הרים אותה על ארונית ואנס אותה. לפני ארבע שנים חלתה הצעירה ואושפזה בבית החולים בילינסון בפתח תקוה, שם נמצא כי היא חולה באיידס. בנוסף, הוא הואשם בכך שנהג להיכנס למקלחת במוסד בזמן שאחת המטפלות רחצה את החוסות ולהביט בהן ערומות. הוא נהג לומר למטפלת כמה שהחוסות רזות ויפות, ובהמשך החל ללטף את החזה של המטפלת ואת ישבנה. כמו כן, הוא נגע בשדיה מספר פעמים נוספות.

אבוהי הורשע לפני כארבעה חודשים. השופטים קבעו כי לא הוכח מעבר לספק סביר כי הוא הדביק את החוסה באיידס, אולם הזן שבו נדבקה, הזהה לזן שנושא אבוהי, מחזק את הטענות נגדו. עוד קבעו כי התנהגותו הפסולה במוסד והודאותיו, מהן חזר בהמשך, מוכיחות את אשמתו.

"הנאשם הורשע בביצוע עבירת אינוס אכזרית ומזוויעה", כתבו השופטים השופט מנחם פינקלשטיין, מאיר יפרח וליאורה ברודי, בגזר הדין. "הוא שימש כמטפל סיעודי בהוסטל שבו שוהים חוסים חסרי ישע, וניצל באופן מחפיר עובדה זו כדי לבצע מעשה אונס מחריד באחת החוסות, שהיא בדרגת פיגור גבוהה ביותר וחסרת ישע לחלוטין". הם הוסיפו כי זהו אחד המקרים המזעזעים שנידונו בבית המשפט, ועל כן העונש צריך להיות בהתאם. אולם, החליטו לא לגזור עליו את העונש המקסימלי מכיוון שלא הוכח כי הוא זה שהדביק את הצעירה באיידס, וכן בשל הזמן הרב שחלף מאז המקרה. בנוסף לעונש המאסר, אבוהי חויב לפצות את החוסה ב-60 אלף שקלים, ואת המטפלת בעשרת אלפים שקלים.

מועד תחילת ריצוי העונש נדחה בשלושה שבועות, כדי לאפשר לאבהי לערער לבית המשפט העליון. פרקליטו של אבוהי, עו"ד בועז קניג, אמר לאחר מתן גזר הדין כי מדובר בתיק חריג ושונה. הוא ציין את העובדה שלא הוכח שאבוהי הדביק את הצעירה באיידס, דבר שלדבריו מלמד על כך שבאותו הוסטל היה כנראה אדם אחר שאנס את הצעירה והדביק אותה במחלה. לדבריו גם חוסה אחר בהוסטל הוא חולה איידס, "ודי לחכימא ברמיזא". לדבריו, אבוהי היה מוכן לעבור בדיקה בארה"ב שתוכיח באופן חד משמעי האם הוא זה שהדביק את הנערה באיידס, אולם הפרקליטות סירבה. עו"ד קניג הוסיף כי "מדובר בעונש חמור שאינו מתיישב עם פסיקת בית המשפט העליון ואני סבור שיש להתערב בו באופן משמעות. אני מקווה שבית המשפט יעשה צדק בעניין שלי".

עוד בנושא:

הדיווח על הרשעתו של מאיר אבוהי
אישום: שכב עם נערים שהכיר באינטרנט והפיץ איידס
אישום: מנהל מוסד גמילה מרחובות אנס מטופלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully