וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: אולמרט הבטיח לשחרר יותר אחרי העסקה

בראיון למגזין "טיים" מגלה יו"ר הרשות הפלסטינית, כי ראש הממשלה לשעבר אולמרט הבטיח לו שאחרי יישום עסקת שליט, ישוחררו יותר אסירים. "אנו מבקשים מישראל לממש את ההבטחות"

על רקע הציפייה לשלב השני בעסקת שליט, שבמסגרתו תשחרר ישראל 550 אסירים נוספים, אומר יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן כי על ישראל לשחרר אפילו יותר אסירים, בהסתמך על מה שהוא מכנה הבטחה סודית מצדו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. בראיון שהעניק היום (חמישי) למגזין האמריקאי "טיים" טוען אבו מאזן כי ההבטחה של אולמרט ניתנה לפני שלוש שנים, בעת שהשניים קיימו משא ומתן לשלום.

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

מענק כספי ומלון יוקרה: כך התקבלו האסירים ברשות
נעם שליט: "גלעד עבר דברים קשים בתקופה הראשונה בשבי"
חמאס: גם בשלב השני של עסקת שליט ישוחררו מחבלים
משוחררי השלב השני בעסקה: גנבי רכב ושב"חים

אבו מאזן ציין כי נושא האסירים עלה לאחר שאולמרט ביצע שחרור של כמה מאות אסירים במה שהוגדר אז כ"מחווה של רצון טוב". לדברי אבו מאזן, "אחר כך ביקשתי ממנו לשחרר מספר גדול יותר של אסירים, אבל הוא אמר 'עכשיו אני לא יכול כי יש לנו את משא ומתן במסגרת עסקת שליט, אבל אני מבטיח שכשהכל יהיה בסדר, אני אתן לך. לא את אותו מספר, לא אותה איכות, יותר'. אני חושב שהוא חזר על זה פעמיים בישיבות שונות".

אבו מאזן הוסיף בראיון למגזין האמריקאי כי "אולמרט ביקש ממני לשמור את הדברים בסוד בינינו כדי לא להשפיע על עסקה אפשרית לשחרורו של שליט. אמרתי לו 'בסדר, בסדר, אני אשמור את זה בסוד'. עכשיו העסקה יצאה אל הפועל ולכן אנחנו מבקשים מהישראלים לממש את ההבטחות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully