וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר גנב כלי נשק מצה"ל ומכר לעבריינים

19.10.2011 / 14:07

בחיפוש שנערך בבית החשוד התגלו אמצעי לחימה רבים שככל הנראה נגנבו בעת ששירת בצה"ל. לטענת השוטר, הוא מחזיק בהם כבר זמן רב ולא נעשה בהם כל שימוש. מעצרו הוארך היום ביומיים

שוטר במשטרת ישראל חשוד בהברחת אמצעי חבלה וכלי נשק לגורמים עברייניים, בהחזקת רכוש גנוב, בהחזקת נשק באופן בלתי-חוקי ובקשירת קשר לביצוע פשע, כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום על ידי בית משפט השלום בתל אביב.

מחקירה ראשונית שערכה המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים עולה כי החשוד גנב את אמצעי החבלה בתקופת היותו חייל בצה"ל. משום כך, הועבר התיק לידי משטרת מרחב דן של מחוז תל אביב.

המחלקה לחקירת שוטרים עצרה את החשוד בתחילת השבוע שעבר, בעקבות מידע מודיעיני שקיבלה על סחר באמצעי לחימה שביצע השוטר. לאחר שהועבר התיק לידי המשטרה, ערכו שוטרי מרחב דן חיפוש בביתו של הנאשם, ומצאו אמצעי לחימה נוספים, שלפי הערכת המשטרה, גם הם נגנבו מצה"ל. בעקבות החיפוש, במשטרה חושדים כעת שהשוטר עסק גם בעת האחרונה בפעולות הברחה, בעודו משמש כשוטר מן המניין.

מעצרו של החשוד, שצו איסור פרסום הוטל על פרטי זהותו, הוארך הבוקר ביומיים בבית משפט השלום בתל אביב. זוהי הארכת המעצר הרביעית מאז שנעצר לראשונה החשוד, אשר לפי גרסתו בעת החקירה, אמצעי הלחימה נמצאים בביתו עוד מתקופת שירותו בצבא, ולא נעשה בהם כל שימוש.

סנגורו של השוטר, ע"וד קובי פלומו, הגיש ערעור על הארכת המעצר של מרשו, אך בקשתו נדחתה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב. פלומו מחה על ההחלטה, ואמר כי "אין שום התפתחות בחקירה מאז שמרשי נעצר".

עוד באותו נושא
עבריינים במדים: הורשעו ארבעת השוטרים מנהריה
שוטר חשוד שרצח בשליחות משפחת פשע
שני שוטרים חשודים בקבלת שוחד

לפניות לכתב: mor_shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully