וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצפה הילה חוגגים את חזרת גלעד שליט

אריאל נוי וקובי דוד

18.10.2011 / 11:43

עם פרסום התמונות הראשונות שבהן נראה גלעד שליט כשהוא מתהלך על רגליו, פרצו רבים מהיושבים במועדון במצפה הילה בבכי. ביישוב נערכים לחזרתו של שליט לביתו. צפו בשידור החי

במועדון הקהילתי במצפה הילה פרצו הבוקר (שלישי) המונים בבכי למראה התמונות הראשונות שבהן נראה גלעד שליט כשהוא מתהלך על רגליו ואשר פורסמו בטלוויזיה המצרית. גדי שבתאי, פעיל במטה המאבק לשחרורו של שליט, זעק "עשינו את זה" - והחל למרר בבכי.

אחד הנוכחים במועדון זעק למראה התמונות: "הנה גלעד, הוא בריא, הוא לא השתנה". אוהד כנר, אחד מבכירי מטה המאבק לשחרורו של שליט אמר בקול רועד כי "זה היום המאושר בחיי. סוף סוף גלעד יצא מחושך לאור. אני התרגשתי כל כך לראות שמאחורי דמות הקרטון והתמונות של גלעד אנחנו רואים בן אדם חי, ההולך על שתי רגליו". גם לאחר ששודר הראיון הראשון שקיימו אנשי הטלוויזיה המצרית עם שליט במעבר רפיח, רבים במצפה הילה התקשו לעצור את הדמעות.

גלעד שליט חזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

גלעד שליט לאחר שחרורו: "חששתי שאשאר עוד שנים"
גלעד שליט שב לישראל: תמונות ראשונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התרגשות גדולה למראה התמונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון ששודר בטלוויזיה המצרית אמר גלעד כי הוא "מאוד נרגש". בניגוד לתמונות ששודרו קודם לכן, מיד עם שחרורו במעבר רפיח, הפעם נראה שליט גם מחייך מעט. עם זאת, הוא נראה חיוור ורזה.

"חשבתי שאני יכול למצוא את עצמי במצב הזה עוד הרבה שנים", הוסיף שליט, שדיבר בעברית. "קיבלתי את הידיעה (על השחרור הצפוי) לפני כשבוע, אבל הרגשתי את זה בחודש האחרון. הייתי מאושר, אך גם חששתי שהמגעים עלולים להשתבש". עוד אמר כי הוא "מאוד נרגש", אך גם "מרגיש לא הכי טוב מכל האירוע, לפגוש כל כך הרבה אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully