וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה!

בהנחה שהכל ילך כשורה, גלעד שליט יחצה הבוקר את הגבול בין רצועת עזה - דרך מצרים - לישראל, ויקבל חיבוק חם מהוריו. מערכת וואלה! תלווה את האירועים בסיקור נרחב, מקיף וחי

לאחר 1,941 ימים, שהם חמש שנים וכמעט ארבעה חודשים בשבי החמאס, יזכה הבוקר (שלישי) גלעד שליט לשוב לישראל ולהיפגש עם משפחתו. מערכת וואלה! תלווה את שלבי השלמת העסקה להשבתו של החייל החטוף, לרבות העברת האסירים לנקודות השחרור, הגעתו של החייל לישראל בכרם שלום, בבסיס חיל האוויר בתל נוף ועד לביתו במצפה הילה. שידורים חיים, וסיקור רצוף, הכולל את כל העדכונים והתגובות – גולשי וואלה! יזכו לתמונה המלאה של היום ההיסטורי.

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה!
הנשיא פרס למשפחות השכול: חובתנו להציל את גלעד
במצפה הילה מחכים להכרעת בג”ץ: ”מאבק לחיים”
בצה”ל מעריכים: תשתית הטרור תתחזק בעקבות העסקה

בשעת בוקר מוקדמת ייצא מבצע "בית השואבה" לדרך, עם תחילת תנועת האסירים על גבי אוטובוסים מכלא קציעות וכלא הדרים לכרם שלום ולמחנה עופר. באוטובוסים הללו יישבו האסירים המיועדים להשתחרר ליהודה ושומרון ולחוץ לארץ, וכן האסירות שישתחררו במסגרת העסקה. עם הגעת האוטובוסים ליעדם, יועברו האסירים לאוטובוסים של הצלב האדום. במידה והכל ילך כשורה, יובא בהמשך גלעד שליט אל מעבר רפיח, בצדו המצרי. קצין מודיעין מצרי יתקשר לנציגות צה"ל, ויודיע כי שליט בריא ושלם – אז תחל תנועת האוטובוסים משטח ישראל לכיוון מעבר ביתוניא ולמצרים, כשבמקביל ינוע שליט לצד הישראלי. על פי ההערכות, גלעד שליט אמור להגיע לשטח ישראל לפני שהאוטובוסים יגיעו לצד המצרי או לביתוניא, מה שיסייע לצה"ל להיערך לתרחישים קיצוניים בשטח.

משפחת שליט בישיבת סיעת ש"ס, יולי 2011. עומר מירון
יזכו סוף סוף לראות את בנם. נעם ואביבה שליט/עומר מירון

עם הגעת שליט למעבר כרם שלום, ייבדק החייל ראשונית על ידי רופא וקצינת נפגעים, ויצולם על ידי דובר צה"ל. הוא יוסע לבסיס אמיתי, שם ייבדק שוב ותאושר כשירותו לטיסה. הוא ילבש מדי צה"ל, ישוחח עם הוריו בטלפון, וימריא לכיוון בסיס חיל האוויר בתל נוף. עם הגעתו לתל נוף – יתקבל על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, אהוד ברק, והרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, ורק לאחר מכן יועבר לאזור מבודד, שם ייפגש עם בני משפחתו.

(עדכון ראשון: 19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully