וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין פלשו לחצר בית השר נאמן: "הדם על ידיך"

יהושע בריינר

16.10.2011 / 0:20

כ-20 פעילי ימין פלשו לחצר ביתו של שר המשפטים יעקב נאמן במחאה על תמיכתו בעסקה לשחרור החייל החטוף ועל שחרור האסירים במסגרתה. ברוך מרזל: "אנחנו מסמנים את האנשים האלה"

כ-20 פעילי ימין פרצו אמש (שבת) אל חצר ביתו של שר המשפטים, יעקב נאמן, בירושלים, דפקו על דלתות הבית וקראו כנגד הצבעתו של נאמן בעד אישור העסקה לשחרור גלעד שליט. רק כעבור דקות ארוכות שבהם שהו הפעילים בחצרו של נאמן, הצליחו שני מאבטחים שהיו במקום להרחיקם ולהוציאם מהמקום.

המחאה נגד שחרור האסירים במסגרת עסקת שליט:
הנשיא יחון האסירים, פעילי ימין יפגינו מול ביתו
עתירה נגד העסקה: "לא לשחרור סיטונאי של רוצחים"
משחית אנדרטת רבין: "רציתי לפגוע ב'פופיק' של השמאל"
מצלמות העירייה תיעדו: כך הושחתה האנדרטה לזכר רבין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמרת המחאה מול בית הנשיא פרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן קיימו משפחות שכולות ופעילי ימין משמרת מחאה מול בית הנשיא שמעון פרס, שקיבל אמש לידיו את תיקי האסירים המיודעים לקבל חנינה במסגרת העסקה לשחרור שליט. פעילים שהיו במשמרת המחאה החלו ללכת לכיוון ביתו של השר נאמן, וכעשרים מהם הצליחו לעקוף את האבטחה בכניסה לבית ופרצו לחצר עם שלטים שגינו את העסקה.

חלק מהפעילים דפקו על דלת הבית וקראו לנאמן לצאת. שני המאבטחים שהיו במקום התקשו להשתלט על המפגינים שקראו בין היתר צעקו הפעילים, מרביתם בני נוער, כי "הדם שיישפך הוא על ידיך" וכן "מדוע אתה לא משחרר אסירים יהודים?". פעיל הימין ברוך מרזל, שהיה במקום, אמר כי "אנחנו מסמנים את האנשים שפעלו כהרף עין ושיחררו מרצחים ומחבלים ששחטו וטבחו באחיותינו ובאחינו ומעולם לא גילו את אותה החמלה כלפי אסירים יהודים".

הפריצה לחצר ביתו של שר המשפטים נאמן מהווה המשך ישיר לצעדי מחאה נוספים של פעילי ימין נגד שחרור האסירים הפלסטינים במסגרת העסקה, והיא מצטרפת להשחתת האנדרטה לזכר יצחק רבין בתל אביב בידי שבואל סחיווסחורדר, בן 27 מגבעת שמואל, שהוריו ושלושה מאחיו נהרגו בפיגוע הקשה במסעדת סבארו בירושלים בשנת 2001, שהעומדים מאחוריו צפויים להשתחרר במסגרת העסקה.

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

(עדכון ראשון: 23:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully