וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצפה הילה סופרים את הדקות: "יהיה כאן טירוף"

קובי מנדל

14.10.2011 / 9:18

עם שובו הצפוי של גלעד שליט ביום שלישי, ינסו רבים להגיע לבית המשפחה במצפה הילה ולהריע לו ממרחק נגיעה. הקרובים מבקשים: "צריך לתת למשפחה לבנות בשקט את הפאזל מחדש"

ביישוב הפסטורלי מצפה הילה השוכן בגליל המערבי, ממשיכים גם הבוקר (שישי) בהיערכות לחזרתו של החייל החטוף גלעד שליט. לפי התכנון, שליט צפוי לעבור ביום שלישי במעבר ניצנה או כרם שלום, משם יילקח במסוק לבסיס חיל האוויר ואז ייפגש גלעד בפעם הראשונה עם בני משפחתו. בהמשך הוא צפוי לשוב לביתו במצפה הילה. כבר עכשיו ברור שביום שלישי לא תתאפשר כניסת אזרחים לתוך היישוב ושמתחם הבית ייסגר באופן הרמטי. דור פלד, חברו של גלעד שליט אמר כי "זו התרגשות שאי אפשר לתאר וקשה לי לתאר מה אני מרגיש בלב. יהיה פה טירוף כשגלעד יחזור, אבל אני בטוח שגלעד ירצה שיעזבו אותו בשקט".

העסקה לשחרור גלעד שליט - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

משפחות הרוגי קו 405: "כואב, אבל רוצים את גלעד"
"גלעד ייפגש לראשונה עם הוריו בבסיס במרכז הארץ"
משפחות האסירים מתוחות: "מחכים לרשימה של ישראל"

הכנות במצפה הילה לקראת הגעתם של משפחת שליט, אוקטובר 2011. ג'יליס
"היישוב יקבל את פניו כמו שקיבל את בני המשפחה בערב החג"/ג'יליס

ראש מטה המאבק לשחרור שליט, שמשון ליבמן, אמר כי "החיוך שלנו הוא חיוך מאופק. עד שלא נראה הדברים קורים, אנחנו מאוד נזהרים. אנחנו נערכים לרגע שבו גלעד ייכנס ליישוב וזה לא משנה כרגע באיזו צורה. היישוב יקבל את פניו כמו שקיבל את בני המשפחה בערב החג. אנחנו נבודד את המקום מכולם למשך ימים, ככל שהמשפחה תרצה. ניתן להם לבנות מחדש את הפאזל המשפחתי ולחזור לשקט".

למצפה הילה הגיע הבוקר גם עזאם עזאם, שריצה עונש מאסר במצרים בגין ריגול. עזאם אמר לוואלה! חדשות כי "באתי לשמוח בשמחתם. זה כמו הבן שלנו שחוזר הביתה. זו שמחה גדולה לי ולעם ישראל. הדבר ריגש אותי והחזיר אותי לימים שלי בשבי המצרי. רציתי לראות את הצד השני, להבין איך המשפחה שלי הכינה את עצמה לחזרה שלי".

בכניסה למצפה הילה כבר נתלה שלט גדול עליו נכתב: "כולנו חיכינו לך גלעד ומחבקים אותך, תהיה חזק". יו"ר ועד היישוב מור תרזי סיפר כי "אנחנו מתכננים משהו בסגנון קבלת הפנים שערכנו לאביבה ונעם. זו תהיה קבלת פנים ספונטנית עם המון ילדים ודגלים. אנחנו משערים שרבים יבואו כדי להשתתף בשמחה הזאת. עם זאת, צריך לכבד את המשפחה ואת גלעד עצמו ולתת להם להתאקלם לפני שעושים חגיגות גדולות".

אוהד כנר, ששהה עם משפחת שליט במאהל המחאה בירושלים, ציין כי "אחרי שחייתי עם אביבה ונעם במאהל, אני מגיע לכאן כל בוקר. השמחה היא מאופקת, יש המון מתח, אנחנו עדיין עם הרגליים על הקרקע. יום שלישי יהיה מאוד מיוחד, התושבים יצבעו את מצפה הילה בכחול לבן וזה יהיה חג לכל עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully