וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין קוראים לשרים: "דחו עסקת המוות של ישראל"

יהושע בריינר

11.10.2011 / 22:36

על רקע הדיון בממשלה בנושא אישור העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, טוענים בימין כי אסור לשחרר את האסירים הפלסטינים. "ממשלות ישראל נשבעו על קברי הקורבנות שיבואו על עונשם"

בימין ובהתנחלויות קראו הערב (שלישי) לממשלה שלא לאשר את מתווה עסקת שליט וקראו לשרים להצביע נגד מה שמוגדר על ידם כ"עסקת המוות של ישראל". יו"ר מועצת יש"ע דני דיין פנה אל השרים בקריאה שלא לשחרר מחבלים עם דם על הידיים שלדבריו ביצעו את הפיגועים הזוועתיים ביותר שידענו ואשר "ממשלות ישראל נשבעו על קברי הקורבנות שיבואו על עונשם הראוי". לדברי דיין שחרור של מחבלים אלה "יבטא קריסה מוחלטת של כוח העמידה של ישראל ויהיה מבוא לחטיפות נוספות".

עסקת שליט - כותרות אחרונות
הושגה עסקה לשחרור גלעד שליט, הממשלה מתכנסת לאשרה
נתניהו: העסקה טובה, גלעד יחזור הביתה בקרוב
משפחת שליט על העסקה: "נשמח רק כשנראה את גלעד"

חברי שדולת ארץ ישראל בכנסת קראו לממשלה לדחות את מה שהם מגדירים "הסכם הכניעה לחמאס" וקראו שלא לשחרר מחבלים לשטחי יהודה ושומרון. "על שרי ישראל לראות לנגד עיניהם את הקורבנות העתידיים הוודאיים של המחבלים ולדחות בשתי ידיים את העסקה", אמרו ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) וזאב אלקין (ליכוד), "זהו רגע מבחן לשרי הממשלה ואנו מצפים מהם לגלות כושר עמידה ולדחות עסקה שראש הממשלה בעצמו אמר בעבר שהיא מסוכנת".

ארגוני ימין מתכננים להפגין הערב מול מעון ראש הממשלה בירושלים בדרישה שלא להצביע בעד העסקה. הארגונים השונים מתכננים להגיש כבר ביממה הקרובה עתירה לבג"ץ למניעת ביצוע העסקה, אולם ניסיון העבר מלמד כי שופטי בית המשפט העליון נמנעים מלדון בעתירות שכאלה והן צפויות להידחות על הסף. במקביל, החלה תנועת מטות ערים להפיץ את מספרי הטלפון של כל שרי הממשלה בקריאה ללחוץ עליהם להצביע נגד העסקה. "כולנו רוצים לראות את גלעד שליט בבית, אך שחרורם של אלף מחבלים אינו מחיר לחיינו", אמרו בימין.

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully