וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב: נפנה את האוהלים אחרי ראש השנה

גלעד גרוסמן

25.9.2011 / 15:44

אחרי שנציגי המחאה הודיעו כי הם מושכים את ערעורם על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שהתירה לעירייה לפנות את המאהלים משדרות העיר, הודיעה העירייה כי תאפשר להישאר באוהלים בחג

עיריית תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי לא תפנה את מאהלי המחאה בעיר לפני ראש השנה, זאת לאחר שראשי המחאה משכו את ערעורם על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שהתירה לעירייה לפנות את המאהלים משדרות העיר.

העירייה הודיעה כי תפנה את האוהלים ב-2 באוקטובר, בעוד שבוע בדיוק, "זאת מתוך תקווה כי עד מועד זה יושבי המאהלים יפנו אותם מרצון, כפי שהמליץ שופט בית המשפט העליון, ולא יהיה צורך בפעילות אכיפה לשם כך".

עוד על מחאת האוהלים:
העליון: "לא לפנות מאהלי המחאה עד דיון בעניין"
ההחלטה עליה ערערו- בית המשפט קבע: מאהל רוטשילד יפונה תוך 3 ימים
פעילי המחאה דורשים: קרוואנים במקום אוהלים
במאהל ברוטשילד קיבלו צו פינוי ופרחים - והתפרעו

גשם תל אביב. דרור עינב
שדרות רוטשילד, היום/דרור עינב

המוחים, המיוצגים על ידי עורך הדין מיכאל ספרד, כתבו כי הקימו צוות מצומצם שביקש להיפגש עם ראש העיר רון חולדאי, אולם חולדאי סירב, ובשל כך הם מבקשים להשאיר את הצו האוסר לפנות את המאהלים עד כניסת ראש השנה, כדי לאפשר לדייריהם קורת גג זמנית. העירייה, שנענתה לבקשתם להשאיר את האוהלים עד אחרי ראש השנה, טוענת מנגד כי היא הציעה למוחים לקיים מפגש עם צוות ההידברות, בראשות סגן ראש העירייה אסף זמיר, אך אלה הם שסרבו.

מהעירייה נמסר כי "לצוות זה יש את מלוא הסמכויות להגיע להבנות והדרישה לקיום פגישה דווקא עם ראש העירייה אינה בתום לב ונועדה- כך נראה- לצרכי תקשורת בלבד ולא לשם הגעה להסכמות ענייניות. במסגרת הדיונים של צוות ההידברות הציעה העירייה הצעות שונות לתמיכה בהמשך המחאה לצד דאגה למיטה, מזון ומקלחת לכל מי שאין לו קורת גג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully