וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תקועים בין שמיים לארץ על רכבת הרים בסין

אב ובנו נתקעו בגובה 15 מטרים באמצע ה"לופ" של הרכבת בפארק השעשועים בזיבו סיטי. הכבאית שהגיעה לחלץ אותם נתקעה גם היא לאחר ששקעה בקרקע בוצית. השניים חולצו לבסוף עם חבלים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

הסיוט של כל אדם שחובב, ובמיוחד של כזה שלא חובב, רכבות הרים, התממש ביום ראשון האחרון בזיבו סיטי שבמזרח סין. אב ובנו נתקעו על גבי רכבת הרים בפארק השעשועים המקומי, כאשר בשל תקלה טכנית נעצרה הרכבת בנקודה הגבוהה ביותר על המסילה. האב ובנו, הנוסעים היחידים על הקרון, היו תלויים הפוכים, בין שמיים לארץ, בגובה של כ-15 מטרים.

ואם זה לא מספיק – כוחות החילוץ וההצלה שהוזעקו למקום ניסו להיעזר ברכב כיבוי על מנת לחלץ את השניים במהירות, אך מכיוון שהקרקע הייתה ספוגה לחלוטין במים לאחר שגשמים רבים ירדו באזור, הכבאית לא הצליחה לעבור, ואף שקעה בבוץ. למרות כל המאמצים, שכללו שימוש בקרשים ואפילו בבולדוזר, הם נאלצו לחלץ את השניים באופן ידני.

אב ובנו נתקעו ברכבת הרים - וחולצו בשלום. רויטרס
רק כעבור למעלה מחצי שעה הצליחו המחלצים לקשור חבלים אל הרכבת, ולמשוך אותה למטה בשלום. השניים תקועים בין שמיים לארץ/רויטרס

רק כעבור למעלה מחצי שעה הצליחו המחלצים לקשור חבלים אל הרכבת, ולמשוך אותה למטה בשלום. האב והבן, שסבלו מהצטברות דם בראשיהם, הובהלו מיד לאחר חילוצם אל בית החולים הסמוך לקבלת טיפול רפואי.

גם בארץ אירע מקרה דומה אולם חמור פחות, כשלפני כארבע שנים רכבת הרים בלונה פארק בתל אביב נתקעה במשך חצי שעה בגובה של עשרות מטרים עקב תקלה, כשעליה קבוצת נוסעים. המעצור בשרשרת המושכת את הרכבת נתקע והוא שגרם לנוסעים להיתקע בין שמיים לארץ, ועובדי הלונה פארק חילצו את הנוסעים אחד אחד במדרגות החירום.

עוד באותו נושא:
רכבת הרים נתקעה בלונה פארק בת"א
ארה"ב: לוחם קטוע רגליים נפל מרכבת הרים ונהרג
פארקי השעשועים הכי שווים בארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully