וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי זיתוני הובאה למנוחות: "כל העתיד היה לפנייך"

קובי דוד

18.9.2011 / 18:05

לבית העלמין בקיבוץ נווה אור הגיעו אלפי בני אדם כדי ללוות את לי זיתוני בדרכה האחרונה. זיתוני נדרסה למוות על ידי נהג שפגע בה ונמלט מהמקום. אביה ספד לה: "תני לנו כוח להמשיך"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

אלפי בני אדם השתתפו הערב (ראשון) בהלווייתה של לי זיתוני, תושבת קיבוץ נווה אור שנדרסה למוות בסוף השבוע בתל אביב על ידי נהג שברח מהמקום. זיתוני הובאה למנוחות בבית העלמין בקיבוץ.

איציק, אביה של לי, ספד לה בהלוויה. "הביטי בנו ממקומך. תשלחי לנו כוחות להמשיך את החיים". אמה של לי, קייט, אמרה לבתה: "נהרגת באכזריות על ידי נהג שפגע בך והמשיך לנסוע. הוא דרס ילדה מאושרת עם חיוך מקסים". גם אחיה של לי, יניב, ספד לה ואמר: "רק אתמול בערב גילינו שקיבלת מלגה חינם ללימודי רפואה. כל העתיד היה לפנייך".

חבריה של לי מחתימים עצומה בפייסבוק הקוראת לפעול להסגרת הדורס מצרפת לישראל

עוד כותרות בנושא
הפרקליטות: "הסגרת הדורסים מצרפת - בכפוף לראיות"
דורס הצעירה בתל אביב ובעל הרכב אותרו בפריז
הצעירה שנדרסה בתל אביב: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור

הלוויתה של לי זיתוני אשר נהרגה בתאונת דרכים פגע וברח, ספטמבר 2011. שלומי גבאי
הלוויתה של לי זיתוני, הערב/שלומי גבאי

במהלך ההספדים, הוקרא בפני הנוכחים שיר שכתבה לי לחבריה בשנת 2004. "לעתים לא מבינים מה יש לכם בידיים עד שהוא נעלם. תוודאו לומר לאנשים שקרובים אליכם דברים טובים וחיוביים. תעריכו את מה שיש לכם ותגידו תודה על הדברים הקטנים. נ.ב: תקראו את השיר הזה כשקשה לכם ותתעודדו, שלכם לילו".

ביום שישי הייתה לי בדרכה למכון הפילאטיס בו עבדה בתל אביב, כדי להעביר את השיעור שמתחיל ב-7:00 בבוקר כאשר נפגעה על ידי רכב שנמלט. כתוצאה מפגיעת הרכב, נפצעה לי באורח אנוש ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

הנהג החשוד בדריסה אותר אמש בפריז, לאחר חקירה של חוקרי אגף התנועה של משטרת תל אביב. בית משפט השלום בתל אביב הוציא צו מעצר בינלאומי נגד בעל הרכב, אריק רוביק בן 36 מצרפת, והחשוד שנהג בו בעת התאונה, קלוד איזק, גם הוא בן 36, השוהה עימו בפריז. השניים הינם אנשי עסקים ששהו בישראל כתיירים.

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully