וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני: "אם מסקנות טרכטנברג לא יספקו - נגיב בהתאם"

18.9.2011 / 13:05

המלצות ועדת טרכטנברג, אשר צפויות להתפרסם בסוף החודש, מוסיפות לגרור תגובות. הפעם, היה זה עופר עיני שהבהיר כי ההסתדרות לא תעמוד מהצד: "נגיב למסקנות. ודי לחכימא ברמיזה"

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, התייחס היום (ראשון) באירוע הרמת הכוסית של הסתדרות הגמלאים להמלצות ועדת טרכטנברג. לדבריו, "ההסתדרות ממתינה למסקנות שיתפרסמו כנראה בשבוע הבא, ואם המסקנות לא יספקו תגיב ההסתדרות בהתאם".

ועדת טרכטנברג - כותרות אחרונות:
מסתמן: טרכטנברג ידרוש מס לבכירים ולרווחי ההון
טרכטנברג צפוי להמליץ: מלחמה בהון השחור ומס יסף
טרכטנברג מכחיש הפרסומים: "לא הגענו למסקנות"

בשבוע שעבר מסרו מקורות בוועדת טרכטנברג, אשר צפויה להגיש בשבועות הקרובים את המלצותיה, כי הם שוקלים ליישם מספר צעדים שיקלו את העול על המשפחות הצעירות במעמד הביניים. בין הצעדים הנשקלים: הפעלת חוק חינוך חובה לגילאי 3-4 בהדרגה בכל הארץ, הרחבת חוק חינוך חובה לכלל הילדים בגילאי 4-5, סבסוד חוק מעונות היום בתמורה להנחה להורים, ונקודת זכות לאבות לילדים בגיל הרך.

בתגובה לכך אמר עיני כי "כרגע יש הרבה הדלפות מהוועדה, אולם אני לא מסתמך עליהן כי הדלפות מטבען נתונות בידי אינטרס כזה או אחר". לדבריו, "אומרים שהמחאה היא של מעמד הביניים, אך היא גם של השכבות החלשות. אם לא תהיה בשורה בדיור, בשכבות החלשות, הגמלאים ובעוד שורה של נושאים, הרי שלטעמי ההמלצות לא נותנות מענה למחאה".

"עם הפרסום הרשמי נגיב למסקנות. וכשאני אומר נגיב אז די לחכימא ברמיזה", הבהיר עיני ואמר כי ההסתדרות תמתין לפרסום הרשמי של מסקנות הוועדה בעוד כשבוע. "ההסתדרות הצטרפה למחאה ואנשי ההסתדרות נוטלים חלק בהפגנות. גם הגימלאים קיימו הפגנות. אמרנו כבר מתחילת המחאה שנפעיל את הכלים העומדים לרשותנו", אמר.

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully