וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב החשוד באונס בצפון טוען: "יש ממצאים חדשים"

קובי דוד

13.9.2011 / 20:10

רב מקובל החשוד בביצוע מעשים מגונים ואינוס קטינים באזור עמקים, הצליח לדחות בשנית הגשת כתב אישום נגדו. לטענת סניגורו: "ישנם ממצאים חדשים הכופרים בחשדות המיוחסים לו"

רב מקובל מאזור העמקים החשוד בביצוע מעשים מגונים ואינוס קטינים שוב הצליח לדחות שוב הגשת כתב אישום נגדו. רגע לפני הגשת כתב אישום חמור על ידי פרקליטות מחוז צפון בגין המעשים הקשיים המיוחסים לו, סנגורו של הרב הגיש ממצאים חדשים לבית משפט השלום בנצרת, בטענה שאלה יפריכו את המעשים המיוחסים לו.

בסוף חודש דצמבר אשתקד, עצרה משטרת מרחב עמקים את אחד הרבנים מהאזור, שניהל מוסדות חינוך בצפון, בחשד שתקף מינית שלושה קטינים בני 14 לפני כחמש שנים. על פי החשד, ביצע הרב מעשה סדום ותקף מינית מספר פעמים נערה שהייתה אז בת 14. אירוע חמור נוסף שיוחס לו הוא ביצוע מעשה מגונה בנער בן 14 ותקיפת נערה נוספת. בעת ישיבתו במעצר, הכחיש הרב את המיוחס לו וטען כי מדובר בעלילה שרקמו נגדו עובדים לשעבר במוסדות החינוך אותם הוא מנהל.

כתשעה חודשים לאחר תחילת הפרשה, התכוונה הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור כנגד הרב, אלא שאז ביקש סנגורו להציג ממצאים חדשים הכופרים בחשדות המיוחסים לו. כעת, עם פניית סנגורו של הרב לבית המשפט בתחילת השבוע האחרון, נקבע שימוע נוסף שיתקיים בימים הקרובים, בכפוף להחלטה שתקבל פרקליטות מחוז צפון. סנגורו של הרב, עו"ד שמואל ברזני ציין: "אני יודע שיש שימוע נוסף, אבל לא ידוע לי על מועדו".

גורם המקורב לפרשה טען כי "המתלוננים בפרשה פרסמו בקרב הציבור הודעה על קיום דיון חדש. כנראה שהמצב לא כל כך טוב. אנחנו מכירים את רוב הילדים שהתלוננו. הם לא ישקרו בדבר כזה חשוב". הורה שבנו מעורב בפרשה אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות. כרגע נודע לנו שיתקיים דיון נוסף שלאחריו העניינים יהיו יותר ברורים". מדובר משרד המשפטים נמסר כי "הליך השימוע לא הסתיים כי ההגנה מבקשת לעלות טענות נוספות, נקבעה ישיבה נוספת. נשמע את נטענות ונקבל החלטה סופית".

עוד כותרות בנושא:
חשד: תושב הצפון כלא ואנס בביתו עולות חדשות
הנאנסת נגד שחרור זאהר עאטף: "איפה מידת הדין?"
אישום: צעירים שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully