וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תג מחיר" נגד בכירה בשלום עכשיו: "הסוף קרב!"

יהושע בריינר

12.9.2011 / 10:45

הרס המבנים הבלתי-חוקיים במאחז מגרון שבבנימין, ממשיך להוביל למעשי "תג מחיר". הפעם ריססו אלמונים כתובות על ביתה של פעילה בכירה בשמאל. במגרון מיהרו לגנות

עליית מדרגה נוספת בפעולות "תג מחיר": אלמונים ריססו הלילה (שני) את הכתובות "מגרון לנצח", "שלום עכשיו-הסוף קרב!" ו-"ד.ב – דיכוי בוגדים" מחוץ לביתה של פעילה בכירה בתנועת "שלום עכשיו". הכתובות התגלו הבוקר בחדר המדרגות בבניין שבו הפעילה מתגוררת בשכונת קטמון בירושלים ועל דלת ביתה. הפעילה הזעיקה כוחות ממשטרת ירושלים, שפתחו בחקירה. ככל הנראה, מדובר בפעולה נוספת בעקבות הרס שלושה מבנים בלתי-חוקיים במאחז מגרון בשבוע שעבר.

פעולות נקם בעקבות הרס מבנים במגרון - כותרות אחרונות:

טלפון לילי ממגרון לשרי הליכוד: "בגדתם בנו"
חשד ל"תג מחיר" נגד צה"ל: 13 כלי רכב הושחתו
נתניהו גינה השחתת רכבי צה"ל: "עבריינות נתעבת"
גנץ על ה'תג מחיר' בבסיס צה"ל: "האחראים ייתפסו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אירועים חמורים ומחייבים צעדי חירום". חדר המדרגות בבניין שבו מתגוררת פעילת שלום עכשיו, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בעליית מדרגה בפעולות "תג מחיר" מכיוון שהפעם היה כאן מקרה שכוון באופן ספציפי לפעילה בשמאל ומפני שהוא כולל איומים מפורשים. לא ברור כיצד מבצעי הפעולה ידעו היכן מתגוררת הפעילה ולא מן הנמנע שהם עקבו אחריה.

מזכ"ל "שלום עכשיו" יריב אופנהיימר מסר בתגובה כי "האירועים הם חמורים ומחייבים צעדי חירום כנגד מה שמסתמן כמחתרת יהודית חדשה". נראה שאין זה מקרי שמבצעי הפעולה בחרו להתמקד בתנועת "שלום עכשיו". אנשי התנועה היו אלה שהגישו את העתירה לבג"ץ בדרישה לפנות את מאחז מגרון כולו, בטענה שהמבנים במקום יושבים על קרקע פלסטינית.

אנשי מגרון גינו את המעשה שבוצע בביתה של פעילת השמאל. הפעילה המוכרת במאחז, קשורה לעתירה שהוגשה לבג"ץ וידועה בכך שהיא עוסקת בכל הקשור לנושא המאחזים הבלתי-חוקיים. ב"שלום עכשיו" כבר נחשפו בעבר לאיומים, אולם עד כה לא נרשמו אירועים של פגיעה בנפש או ברכוש. בהתיישבות רואים באנשי "שלום עכשיו" כאלה שדחפו את הממשלה להרוס את שלושת המבנים בשבוע שעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איומים מפורשים על דלת ביתה של פעילת השמאל, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעולות הנקם בעקבות הריסת שלושת המבנים במגרון, נמשכו לאורך כל השבוע החולף. ביום שישי האחרון רוססו כתובות גרפיטי על מספר מסגדים בשומרון ובשבוע שעבר חדרו אלמונים לבסיס חטיבת בנימין, השחיתו כלי רכב צבאיים וריססו במקום כתובות בגנות הפינוי ומפקד החטיבה. כמו כן הושבתו שני דחפורים, לאחר שאלמונים שפכו סוכר לתוך המנועים. המשטרה אף הקימה צוות מיוחד לחקירת ההשחתות, אולם עד כה לא נעצר איש.

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully