וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטפלת בדתה סיפור כשנודע לה שהיא מועמדת לפיטורין"

פנחס וולף

31.8.2011 / 3:19

בסביבת ראש הממשלה טוענים כי כבר בינואר האחרון הוגשה למשרד הפנים בקשה להחלפת העובדת הסיעודית בבית אביה של שרה נתניהו. זאת, בשל תקרית בה נחבל בן ארצי ולא קיבל טיפול ראוי מהעובדת

בעקבות טענותיה של העובדת הסיעודית המועסקת בטיפול באביה של שרה נתניהו, שמואל בן ארצי, מלשכת ראש הממשלה נמסר אמש (שלישי) כי ד"ר אינה גפנוביץ', הרופאה של בן ארצי, קבעה כבר בינואר האחרון שהמטפלת של בן ארצי לא כשירה להמשיך לטפל בו.

"הגברת מטפלת מזה כשנה וחצי בפציינט שלי, שמואל בן ארצי", כתבה הרופאה במכתב שנשלח למשרד הפנים. "לפני כחודש ביקשתי, בסיכום עם המשפחה של המטופל, להאריך את הוויזה, אך לאחרונה תפקודה התדרדר מאוד והיא לא יכולה להמשיך בטיפול מורכב בפציינט זה. המשפחה מעוניינת בעובדת אחרת. לכן, אבקשכם לבטל את בקשתי הקודמת בעניין הארכת הוויזה".

המכתב של הרופאה הגיע לאחר שבן ארצי התאשפז בעקבות תקרית שאירעה מספר ימים קודם לכן. עובדת בבית רה"מ העידה היום בשיחה עם לשכת ראש הממשלה כי "לפני כשמונה - תשעה חודשים המטפלת ירדה לקומה למטה כדי לבקש פלסטר ועלתה מיד חזרה. אחרי למעלה משעה, עובדת משק הבית ירדה בבהלה למשרד ואמרה לנו שאולי כדאי להזמין רופא לסבא. היא סיפרה שהוא נפל במקלחת, נחתך ברגל ויורד לו הרבה דם".

"נבהלתי", אמרה העובדת שבלשכת ראש הממשלה סירבו לנקוב בשמה, "רצתי למעלה והתקשרתי לרופאים והזעקתי גם את הגברת נתניהו שהייתה בעבודה. כשהגעתי ראיתי שמר בן ארצי סובל מחתך עמוק ברגל. עלה איתי אחד העובדים שהתחיל לחבוש אותו במקום. נתנו שתיה, ניסינו להרגיע אותו. הוא הראה לנו מכות ביד ובגב שלו. הוא איבד דם רב וזה היה מאוד מלחיץ. שני רופאים הגיעו, טיפלו בו והוא פונה לבית החולים, שם שמו לו תפרים. העובדת לא טיפלה בו, היא הסתירה את הסיפור מכולם ורק ניסתה לשים לו פלסטר".

"לא מצאנו מחליפה אז העובדת המשיכה לעבוד ולהתרשל בתפקידה"

לדברי גורמים בסביבת נתניהו הפנייה למשרד הפנים נבעה מתקרית זו ומשרד הפנים אישר באחרונה, לדבריהם, את התהליך. עוד הם סיפרו כי כשנודע לעובדת הסיעודית שעומדים לפטר אותה, ולאחר שהעירו לה שוב על התנהגותה לאביה של שרה נתניהו, "היא התחילה להשתולל ולצרוח, ובמהלך האירוע היא כנראה פגעה בקיר או בחפץ אחר, כנראה בגלל תנועה לא נכונה. אורתופד הוזמן לטפל בה ומצא שמדובר בחבלה קלה". בכל מקרה, הם קבעו, כי רעיית ראש הממשלה לא נגעה כלל בעובדת.

גם חברת הסיעוד שמעסיקה את העובדת הזרה אישרה היום שכבר בינואר שרה נתניהו ביקשה להחליף את העובדת. במכתב שפרסמה אתמול חברת "דויד ותמר" נכתב כי הבקשה נבעה "בשל רשלנותה וחוסר שביעות רצונה בטיפול באביה, אך לצערנו לא מצאנו עובדת מחליפה. העובדת המשיכה לעבוד ולהתרשל בתפקידה ובטיפול במר בן ארצי. בתאריך 29/8/2011 הגברת נתניהו פנתה למשרד וביקשה מאתנו להודיע לעובדת על הפסקת עבודתה והוסיפה כי תקבל את כל הכספים המגיעים לה: פיצויים, דמי פיטורים ותנאים סוציאליים נלווים".

עוד באותו נושא
מטפלת: "נפצעתי אחרי ויכוח עם שרה נתניהו"
העוזרת של שרה הרוויחה פחות מעובדת קבלן
עוזרת הבית לשעבר של רה"מ: "איימו על חיי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully