וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב

חדירה של חוליית מחבלים מתחת לעמדה מצרית, ירי לעבר אוטובוס, פיצוץ מחבל מתאבד וירי RPG לעבר מסוק חיל האוויר. כך השתלשלו האירועים במסגרת מתקפת הטרור שגבתה חייהם של 8 ישראלים

רויטרס

(צילום: ערוץ 1, שי מכלוף, אלברטו דנקברג, דובר צה"ל, רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הכל החל אתמול (חמישי) סמוך לשעה 12:00. חוליה של שלושה מחבלים נכנסה לשטח ישראל, מתחת לעמדה מצרית, בניגוד להערכת צה"ל, במרחק של 200 מטרים אחד מהשני, בסמוך לכביש 12. כל אחד מהמחבלים צויד באפוד, חגורת נפץ, מטעני כלימגור ורובים. המחבלים הסתתרו מאחורי סלעים וארבו לכלי רכב שיחצו את הנתיב. לפתע הגיע אוטובוס 392 של אגד מלא בנוסעים, והמחבלים פתחו לעברו באש. מספר מנוסעי האוטובוס נפצעו, אך הנהג המשיך בנסיעה עד למחסום נטפים הסמוך.

פיגוע בדרום - כותרות אחרונות:
לוחם גולני נהרג במתקפת הטרור: ”נלחם בגבורה ובעוז”
פצוע קשה בחילופי אש עם חוליית מחבלים נוספת בדרום
בין האחראים לפיגוע שחוסלו: מעורבים בחטיפת שליט
נתניהו: ”נגבה מחיר כבד מאוד מראשי הטרור”
צה”ל תקף בעזה: מפקד בוועדות ההתנגדות נהרג

בהמשך, חצה את הכביש אוטובוס נוסף, ריק מנוסעים, והנהג המשיך בנסיעתו, תוך שמחבל אחד יורה לעבר, רץ לפניו עם חגורת נפץ ומתפוצץ. במקביל, ירה מחבל נוסף לעבר רכב פרטי ובו ארבעה אזרחים, זוג הורים ושני ילדיהם. הארבעה נהרגו במקום. כוח של פלוגת הנ"ט בחטיבת גולני הגיע למקום ודרס את המחבל השני למוות.

הרוגים במתקפת טרור משולבת בדרום. שי מכלוף, תאגיד כאן
קו 392 של אגד לעברו בוצע הירי הראשון/תאגיד כאן, שי מכלוף

בתוך זמן קצר הגיע כוח נוסף של חטיבת גולני לזירת האירוע. בעודו יורד מהרכב, חטף הכוח מטח יריות ממחבל שלישי שמסתתר מאחורי סלע. מהירי נהרג לוחם פלוגת הנ"ט, סמל-ראשון משה נפתלי בן 22 מעופרה. לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משטרת ישראל ויחידת הימ"מ שהגיעו לזירת האירוע, סרקו את השטח והרגו את המחבל השלישי. כל שלושת המחבלים נהרגו. במהלך האירוע ירה אחד המחבלים טיל מסוג RPG לעבר מסוק של חיל האוויר שהגיע לזירה על מנת לסייע לכוחות. במקביל, התקבל דיווח כי הצבא המצרי הרג בעומק השטח שני מחבלים חמושים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
רכב שנפגע מירי על ידי חוליית מחבלים, פיגוע בדרום אוגוסט 2011. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
הרכב הפרטי שארבעת נוסעיו נהרגו מהירי/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

סמוך לשעה 17:30 נמשכו הסריקות בשטח, לאחר שהתקבל מידע אודות תנועות חשודות לא הרחק מכביש 12. במהלך האירוע פתחו מחבלים באש לעבר כוח ימ"מ. כתוצאה מהירי נפצע באורח אנוש רב-נגד פסקל אברהמי בן 49 ומאוחר יותר מת מפצעיו. כוחות צבא גדולים הוזרמו אל המקום ועד עתה נמשכות הסריקות במטרה לאתר את חוליית המחבלים הנוספת שככל הנראה פתחה באש מהצד המצרי. גורמי צבא מסרו כי נבדקת האפשרות שהירי לעבר הלוחם אירע ממגדל תצפית של כוחות השיטור המצרי על הגבול.

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

(עדכון ראשון- 22:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully