וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הילד החרדי בברוקלין: "הנאשם כשיר להישפט"

פסיכיאטר מקומי קבע כי לוי ארון, הנאשם ברצח לייבי קלצקי בן ה-9, מבין את האישומים נגדו וכשיר מבחינה נפשית לעמוד למשפט. סנגוריו ימשיכו לטעון לאי שפיות: "הוא שומע קולות"

לוי ארון, הנאשם ברצח לייבי קלצקי, הילד החרדי בן התשע מברוקלין, כשיר מבחינה נפשית לעמוד למשפט, כך קבע היום (חמישי) פסיכיאטר מקומי. לדבריו, ארון מבין את האישומים נגדו. עם זאת, סנגוריו של ארון המשיכו לטעון היום בבית המשפט לאי שפיות, והוא עצמו ממשיך להכחיש את האישומים נגדו.

עוד על הרצח שזעזע את הקהילה החרדית בברוקלין:
החוקרים בניו יורק: לייבי בן ה-9 סומם בטרם נרצח
שכנת ”הקצב מברוקלין”: ”ניסה לחטוף גם את בני”
רצח לייבי: ”חנקתי אותו עם מגבת, הוא נאבק מעט”

"נחכה עד אשר הפסיכיאטרים המומחים שלנו יאבחנו אותו, ואז אם הם יגידו לנו שקיימת עילה לשימוש בקו הגנה פסיכיאטרי, נציג זאת לבית המשפט", אמרה עורכת דינו של ארון, ג'ניפר מקאן, בשיחה עם כתבים מחוץ לבית המשפט. עוד טוענים עורכי דינו כי ארון, שאושפז בבית חולים פסיכיאטרי מאז מעצרו, "שמע קולות" ונזקק להאזין למוזיקה כדי להפיג אותם. לדבריהם, משפטו של ארון עשוי להימשך לפחות כשנה.

לפני כשבועיים קבע החוקר הפתולוגי שעסק במקרה כי הילד לייבי קלצקי סומם בטרם נרצח. לדברי החוקר, לייבי הקטן קיבל תערובת של כמה סוגי סמים שהכילה ציקלובנזאפרין (תרופה להרפיית שרירים), קטיאפין (תרופה אנטי-פסיכותית) ואת משככי הכאבים הידרוקודון ואסטמינופן. עוד קבע החוקר כי כהילד נחנק למוות לאחר שסומם.

גופתו של קלצקי נמצאה לפני כחודש, לאחר יומיים של חיפושים בביתו של לוי ארון, חרדי מברוקלין. הגופה הייתה מבותרת וחלקים ממנה אותרו בתוך המקרר בדירתו של ארון ובפח האשפה שליד הדירה, ארון נעצר מיד לאחר מכן. לדברי התביעה, ארון פיתה את קלצקי לבוא עמו לביתו בעת שהיה בדרכו חזרה מהקייטנה ואמור היה לפגוש את אמו. לדברי המשטרה המקומית, ארון הודה שחנק את לייבי בעזרת מגבת אמבט. ארון הכחיש בבית המשפט את האישומים נגדו על רצח וחטיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully