וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 90 זכה בלוטו: "נכדיי לא יגורו באוהל"

שמונה צעירים מאושרים לא יסבלו ככל הנראה ממצוקת דיור: סבם הקשיש, בשנות ה-90 לחייו, זכה בלוטו והודיע כי יחלק ביניהם את הכסף. "בתכריכים אין כיסים, חונכתי לעזור לנכדים"

אחרי 40 שנה בהן מילא תושב המרכז, קשיש בשנות ה-90 לחייו, בעקביות את טופס הלוטו - דפק המזל על דלתו. עם זאת, מכספי הזכייה ייהנו שמונת נכדיו של הקשיש. סכום הזכייה מסתכם בשבעה מיליוני שקלים.

"את דבר הזכייה גיליתי אתמול כאשר קראתי את העיתון והשוויתי את המספרים שמופיעים בעיתון לאלה שבטופס שלי". סיפר הזוכה המאושר. "לא האמנתי למראה עיניי. 40 שנים אני מחכה בסבלנות שיגיע תורי לזכות, ועכשיו בגילי כאשר סוף סוף זכיתי, אחלק הכל שווה בשווה בין שמונת נכדיי. כל אחד מהם יקבל 875,000 שקלים. לצערי הרב, נוצרה מציאות קשה במדינה שרק מי שזוכה בלוטו יכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ולחיות בכבוד. חשוב לי שכל נכדיי יהיו מסודרים ולא יגורו באוהל ברחובות". אמר.

"אני ואשתי פנסיונרים ומסודרים כלכלית, ואין לנו צורך בכסף נוסף", סיפר הקשיש. "בתכריכים אין כיסים, אני לא אקח איתי שום דבר לעולם הבא, כך חונכתי - לעזור לילדים ולנכדים, ואין מאושר ממני שבסוף ימיי יש ביכולתי להגשים זאת".

עוד זכיות בלוטו:

הסבתא מילאה לראשונה לוטו - וגרפה 36 מיליון שקל
גיל הזהב: זוג הקשישים זכה ב-28 מיליון שקלים
לאחר 3 חודשים - גילתה שזכתה ב-20 מיליון ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully